פאס הושעה שוב מסכנין: "אף שחקן לא מעל המועדון"

אברהם פאס
אברהם פאס | ערן לוף

עימות חריף בין הבלם לבין היו"ר אבו יונס גרם להנהלת הקבוצה להשעות את הספרדי בפעם השנייה העונה. בנין על הרכש: "העדפתי להביא שחקנים איכותיים מישראל"

(גודל טקסט)

ההפסד הכואב לעירוני קריית שמונה בשבת שגרר אחריו דברים קשים שהטיח היו"ר אבו יונס בשחקני הקבוצה בסיום המשחק הוביל לעוד עימות והפעם בין הבלם אברהם פאס לבין הנהלת הקבוצה.

בעקבות הוויכוח הושעה הבלם הספרדי בפעם השנייה העונה. במועדון טוענים כי הבלם התעמת עם אבו יונס והאחרון החליט להשעותו ולערוך בירור בנושא. גורמים בסכנין טוענים כי הספרדי שפצוע בשבועות האחרונים לא אהב את הביקורת של אבו יונס ואף ענה לו. עוד טוענים במועדון כי פאס לא ממהר לחזור מהפציעה והדבר אינו מקובל על ראשי המועדון. "אנחנו צריכים את השחקנים הטובים שלנו על המגרש ויש כאלה שפצועים במידת החשק. אף שחקן לא מעל המועדון", אמר גורם במועדון.

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה והיום תערוך אימון בסגל מלא כאשר גם המצטרפים החדשים הבלם עוביידה חטאב, הקשר אנטוניו מרשיץ' וצמד החלוצים יובל אבידור ועמראן אלקרינאווי צפויים להיות בסגל.

המאמן טל בנין, התייחס לרכש החדש ואמר לספורט1: "אני מאוד מרוצה. במסגרת התקציב הבאנו שחקנים משמעותיים. קשה להביא שחקנים בינואר והעדפנו להביא שחקנים איכותיים מישראל ולא לחפש מבחוץ. מרשיץ' הוא שחקן בעל איכויות שכבר שיחק בליגה שלנו. אבידור היה במערכת ומכיר אותה מצוין ויהיה תוספת כוח משמעותית. הבאנו בלם נוסף לחזק את החלק האחורי ואלקרינאווי הוא אחד השחקנים המוכשרים שיש בכדורגל הישראלי ואני שמח שהוא אצלנו".

אברהם פאס. התעמת עם אבו יונס (ערן לוף)
אברהם פאס. התעמת עם אבו יונס (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי