רייכרט הוצג: המאמן של זולטה וארחם לא אהב אותי

בן רייכרט ואיציק טוויזר
בן רייכרט ואיציק טוויזר | צילום: דוברות הפועל עכו

הקשר החדש של הפועל עכו דיבר במסע"ת חגיגית: "אני רק בן 24 ויכול לשקם את הקריירה". טוויזר: "בן יוסיף המון לחדר ההלבשה". במועדון מרוצים מהחתמת באלה: "אם ייכנס לכושר זאת תהיה גניבה"

(גודל טקסט)

הפועל עכו מקווה שיצאה לדרך החדשה. הקבוצה ביצעה מיני מהפכה בחלון ההעברות של ינואר כאשר צירפה ארבעה שחקנים חדשים, בראשם הקשר בן רייכרט שהושאל עד לסיום העונה. במועדון מאמינים כי הניסיון של הקשר יגרום לשינוי מגמה אצל נועלת הטבלה.

שחקן נוסף שממנו מצפים רבות הוא עליקו באלה שכמו רייכרט הושאל מזולטה וארחם. "מדובר בחלוץ מוכשר שאם ייכנס לכושר זאת תהיה גניבה", אמרו בעכו. השניים אמורים להיות בסגל כבר בשבת. רייכרט הוצג הבוקר רשמית במסיבת עיתונאים אליה הגיע בצוותא עם המאמן איציק טוויזר.

טוויזר אמר: "הגיעו שחקנים טובים שרוצים להצליח, אני מאחל בהצלחה למי שעזב". המאמן התייחס במיוחד לרייכרט: "בן זה כוח משמעותי ורציני לקבוצה, הוא יוסיף אגרסיביות והרבה רצון. הוא שחקן חשוב לחדר ההלבשה ולתקופה שאנו נמצאים בה. השחקנים הגיעו הנה כדי לקבל דקות משחק, אין ספק שזה משחק מאוד חשוב למועדון. אין לנו הרבה זמן לקראת משחק העונה נגד הפועל רעננה".

רייכרט עצמו אמר: "בחיים יש הרבה אתגרים, ההגעה שלי להגיע לפה היא אתגר. הגעתי כדי לשחק, יש פה קבוצה טובה. אני מאמין שכבר בשבת נראה קבוצה יותר טובה, באתי להכניס הרבה מוטיבציה. באתי להישאר בליגה ולא לבזבז זמן. בקריירה של שחקן יש הרבה עליות וירידות. היו לי שנה וחצי פחות טובות, אני רק בן 24 ויכול לשקם את הקריירה. יחד עם הפועל עכו אני יכול לחזור לקדמת הבמה".

בן רייכרט (הפועל עכו, האתר הרשמי)
בן רייכרט (הפועל עכו, האתר הרשמי)

התקופה בהפועל: "היה פירוק וירדו לנו תשע נקודות. הגעתי לבלגיה לסגל של 30 שחקנים ולא התאקלמתי וגם המאמן פחות אהב אותי. אני עדיין שייך אליהם, הראש שלי רק בעכו. חששות זה דבר רגיל בחיים, אני מאמין, אם לא, לא הייתי מגיע לפה. בתחתית הטבלה אין יותר מדי הבדלים. הייתי כבר במאבקי תחתית, מי שרוצה ונלחם יותר ישיג את הנקודות. נגיע מוכנים לשבת ונביא נקודות הביתה. אין לי ספק שאחזור עוד למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי