יובל נעים: הפסדנו לקבוצות שבכלל לא רצו לנצח אותנו

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון התראיין ב-103FM לקראת המשחק מול מכבי פ"ת ולסיכום חלון ההעברות של קבוצתו:"ישראל זגורי הצטרף כדי להוביל, הוא לא מסוג השחקנים שיעלו מהספסל"

(גודל טקסט)

 הפועל אשקלון ניצחה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, זה היה מול נועלת הטבלה הפועל עכו לפני כשלושה שבועות, וביום שני מצפה לה משחק חוץ מול מכבי פתח תקווה, בקרב שבהחלט יכול לסבך את אשקלון – וגם את המלאבסים במקרה של מעידה.

הערב בתכנית הספורט של 103FM, סיפר מאמן הפועל אשקלון, בעברו גם מאמן הצהובים-שחורים מהבירה, יובל נעים, על התקופה הקשה והתקווה לברוח מתחתית הבוערת – לקבוצה יתרון בהפרש שערים בלבד על פני מ.ס אשדוד שבמקום הלפני אחרון.

"התוצאות רעות מאוד ואני מקווה לשנות את המגמה. עשינו בינואר כמה דברים יפים במגבלות שהיו לנו", סיפר יובל נעים, "עשינו את כל הטעויות האפשריות, הפסדנו לקבוצות שבכלל לא רצו לנצח אותנו, אלא לקחת תיקו. הפסדנו חמישה משחקים שהובלנו בהם או שספגנו בדקה ה-90".


ישראל זגורי. הגיע כדי להוביל את הפועל אשקלון (מאור אלקסלסי)

בין שחקני הרכש המסקרנים שהנחית נעים באשקלון היו ולדימיר דבאלישווילי וישראל זגורי, ועל האחרון הוא אמר: "אני מאוד מחזיק ממנו ולא משנה לי מה הוא עשה במקומות אחרים. אני מכיר אותו מהפועל פתח תקווה ומאוד מאמין בו. הוא בחור טוב, אבל הוא אחד שצריך להיות שחקן מוביל, הוא לא מסוג השחקנים שיכולים לקום מהספסל. הבאתי אותו כשחקן מוביל. לא צריך להגיד לו שהוא יפתח בכל משחק, אם הוא לא יהיה טוב הוא לא ישחק, אבל אם הוא יהיה טוב הוא ישחק".


איך עוצרים את המפולת
: "כל המתחרות שלנו לירידה גם התחזקו. מכבי חיפה וסכנין יכולות להסתבך, אבל אם אנחנו לא ניקח נקודות אז לא משנה. כששיחקנו טוב לא לקחנו נקודות, וגם עכשיו כשאנחנו לא משחקים טוב אנחנו לא לוקחים. היינו כבר שבע נקודות מהקו האדום, אבל עשינו את זה לעצמנו. מבחינתי כל משחק מעכשיו זה משחק פלייאוף, לא מחכה שהפלייאוף התחתון יתחיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי