אבוקסיס: חשבתי להתחזק בחלוץ נוסף, אבל זה לא התאפשר

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

הכתומים יפגשו ביום ראשון את אשדוד (ספורט4, 19:15) והמאמן מתכנן מיני מהפכה בהרכב כשעזוז, גורדנה ובוזגלו יירדו לספסל, אשכנזי, צ'יבוטה וחוזז צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

בני יהודה שנעצרה קצת במחזורים האחרונים, תצא ביום ראשון  (ספורט4, 19:15) למשחק חוץ לא פשוט, נגד מ.ס. אשדוד. הזהובים שנאבקים על מקום בפלייאוף העליון, ינסו לחזור עם נקודות מהדרום, כדי לשמור על מקומם הנוכחי בשישייה הראשונה.


לספורט1 נודע כי המאמן יוסי אבוקסיס, מתכנן מהפכה קטנה בהרכב, כאשר איציק עזוז, רועי גורדנה ואלמוג בוזגלו, שפתחו במשחק האחרון נגד מכבי ת"א, עשויים לרדת לספסל ובמקומם יפתחו, יובל אשכנזי, מאוויס צ'יבוטה ומתן חוזז.



רגע לפני המשחק אמר מאמן הקבוצה לאתר הרשמי: "כמו כל אחד מהמשחקים שלנו העונה, החשיבות היא אותה חשיבות. כל משחק מבחינתנו הוא משחק מפתח ומשחק חשוב. מדובר במשחק מול קבוצה טובה, קבוצה שמשתפרת, שהתחזקה מאוד. אשדוד היא קבוצה עם מגרש ביתי קשה, וכל קבוצה שמגיעה לשם מתקשה. זה הולך להיות משחק מאוד קשה".



רצה להתחזק בעוד חלוץ, לא הסתדר לו בסופו של דבר. אבוקסיס (דני מרון)


עם ניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים, מאמין אבוקסיס בסגל שלו: "אנחנו צריכים במשחק הזה לחזור למסלול הניצחונות. שני המשחקים האחרונים שלנו – מול הפועל רעננה ומכבי תל אביב, הסתיימו בתיקו. זו תוצאה לא רעה בכלל, אבל אני חושב שאם אנחנו רוצים להישאר איפה שאנחנו נמצאים עכשיו, אנחנו צריכים להגיע דרוכים ומוכנים".


"אני מאוד מרוצה מהסגל שיש לנו. יש לנו תחרות בריאה מאוד על ההרכב. זה נכון שחשבתי להתחזק בחלוץ נוסף, אבל זה לא התאפשר בגלל סיבות שלא ממש תלויות בבני יהודה. אני מאמין שכל מה שקורה קורה לטובה".



 עשוי לרדת לספסל. אלמוג בוזגלו (דני מרון)
 

"אני מאוד מאמין בסגל שיש לנו. הצהרתי כבר לפני חלון העברות שאין לנו שום כוונה לעשות מהפיכות בינואר, אני לא מאמין גדול בחלון ההעברות הזה, מה עוד שהקבוצה רצה, מחוברת ונראית טוב. אנחנו נעשה הכל בשביל להמשיך את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי