ורמוט: הכל מושלם, היום שיחקתי בתפקיד האמיתי שלי

ורמוט
ורמוט | ערן לוף

הקשר ערך בכורה מחודשת ב-0:1 של הפועל חיפה על סכנין והעביר ביקורת על דקות המשחק שקיבל בצד הירוק של העיר. קלינגר: "השחקנים גיבורים, לא אני. עכשיו רוצים חצי גמר גביע". בנין: "לא נרים ידיים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שער מאוחר של גל אראל (80) סידר להפועל חיפה 0:1 יקר על בני סכנין בבכורה המחודשת של גילי ורמוט. החבורה של ניר קלינגר, שרשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי בכל המסגרות, טיפסה באופן זמני למקום השלישי על חשבונה של בית"ר ירושלים. הקבוצה מהמגזר, מנגד, התרחקה מהפלייאוף העליון והתקרבה למאבקי התחתית עם הפסד ליגה רביעי ברציפות ושלישי מאז שטל בנין מונה למאמן. בסיום המשחק קראו אלפי אוהדי הפועל חיפה לגילי ורמוט והעניקו לו אהבה. גם עדן בן בסט, ששב מפציעה ממושכת, זכה לחיבוק חם.

טל בנין המאוכזב הסביר בסיום: "אנחנו מפספסים קצת כל שבוע. הגענו למצבים בשביל להכריע את המשחק. הפועל חיפה בטוחה בעצמה והיא נמצאת בפורמה טובה. אנחנו, מנגד, משוועים לנקודות. המחויבות שלנו היא לא להרים ידיים. הגיעו שחקנים שצריכים להיכנס לכושר, בחלק אחד זה היה טוב יותר ובחלק אחר קצת פחות. אני יכול להיות גאה בשחקנים שלי כי הם לא ויתרו על כדורים ובני סכנין לא תרים ידיים. פגשתי את הפועל חיפה כשאימנתי את מכבי נתניה. זה מרגש, אבל זה נגמר ברגע שהמשחק מתחיל".

ניר קלינגר הצטנע בסיום: "זה השחקנים, לא המאמן. כל פעם אני אומר את זה. אני מנסה למצוא פתרונות לבעיות, אבל אנחנו לא צועקים. אנחנו כבר כמעט חודש בלי כל ההתקפה שלנו. בן בסט, ממן, היום תורג'י. יש לנו המון אילוצים ואנחנו מתמודדים בצורה כל כך יפה והקרדיט הוא אך ורק לשחקנים. זה לא יאומן. כל אחד יודע את מקומו ולא אכפת לו אם הוא פותח או לא, זה ענק ומבחינתי השחקנים שלי הם גיבורים".


קלינגר ובנין על הקווים (ערן לוף)

על גל אראל, שעלה מהספסל וכבש את שער הניצחון, אמר קלינגר: "גל מאוכזב וזה בסדר, אבל אני יודע מה שהוא לא יודע לפעמים. כשהיריבה עייפה, אין כמו גל אראל לעשות כניסות לעומק. אני יודע מה אני עושה, אבל לא תמיד זה מצליח. זה היה הכיוון היום, וזה הצליח. גם עדן לא בריא במאה אחוז והוא לא היה אמור לשחק היום. הוא אמר לי במהלך המשחק: 'ניר, אתה צריך אותי? אני אכנס'. אפשר להגיד בצורה ברורה שעשינו פלייאוף עליון היום וזה אדיר במחזור כזה. 42 נקודות, עם יחס שערים כזה, אחרי 21 מחזורים, זה מצוין. המטרה הראשונה הושגה. עכשיו נמשיך הלאה, רוצים לעבור את שני המשחקים בגביע, רוצים להגיע לחצי הגמר".

המשך העונה בליגה: "אחרי שנעשה את הצעד בגביע, זה בכל זאת דרבי וזה יהיה לא פשוט, אנחנו פה בשביל להישאר למעלה ולהיצמד לראשונות. המטרה היא לא מקום רביעי, אלא להיצמד כמה שיותר למעלה. אליפות? זה עדיין לא הזמן, אך אנחנו בהחלט רוצים לטפס למעלה. מי שמסיים ברביעייה הראשונה יכול ללכת לאירופה בסיטואציה מסוימת".


ורמוט, בן בסט ושחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון ליגה שני ברציפות (ערן לוף)

גילי ורמוט הנרגש, שערך בכורה מחודשת בהפועל חיפה והשלים 90 דקות בליגה לראשונה מאז חודש נובמבר, סיכם: "זה היה מרגש. נתקלתי ביציע באנשים שלא ראיתי מעל 10 שנים, פרצופים שעולים לך שוב לראש, היו אנרגיות מצוינות והקהל הרים אותנו. זה כיף. לא קרה מספיק העונה שהשלמתי 90 דקות, לא כמו שהיה צריך לקרות לפחות. תוכננתי לשחק 60 דקות היום, אך יצא ששיחקתי 90 וסחבתי יפה. הרגשתי טוב, ניצחנו, הכל מושלם. הפנים כבר לדרבי בגביע".

מטרות: "הפועל חיפה רצה בטופ 4 כבר חודשים, אז מן הסתם להיות ברביעייה הראשונה זו מטרה. אנחנו עוד צריכים להשתפר, סכנין הגיעו לכמה מצבים ואיבדנו כמה כדורים סתמיים. אסור להסתנוור כי יש עוד הרבה עבודה. שיחקתי היום במקום שלי, זה התפקיד בו אני מוצב כבר שנים. לא הייתי יכול לקבל קרדיט ותמיכה יותר מאשר שניר קלינגר נתן לי".


זיהה פרצופים שלא ראה מזמן. גילי ורמוט מודה לאוהדים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי