חשש במכבי חיפה: "יש שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים"

קאיו
קאיו | דני מרון

אכזבה קשה מהיכולת של הקבוצה בעיקר במשחק ההגנה. מאבוקה צפוי לעזוב בקיץ, גם מעמדו של דוס סנטוס כבר לא ברור. קהת צפוי לחזור ביום שלישי לקראת דרבי הגביע. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על מכבי תל אביב בגביע המדינה ויכולת מעודדת במשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה, ציפו במכבי חיפה להמשכיות אבל אמש (שבת) שוב הציגו הירוקים את אחד המשחקים החלשים של העונה בעיקר בחלק ההגנתי בדרך ל-3:1 מול בית"ר ירושלים. בקבוצה הביעו חשש גדול ממאבקי התחתית ועל כך ששחקנים רבים לעולם לא שיחקו במאבקי תחתית, דבר שעשוי להפוך למשמעותי. "יש כאן שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים. במשחקי תחתית צריך לתת לב ונשמה וזה לא היה לנו" אמרו במועדון.

בצוות המקצועי הירוק מבינים כי הקבוצה תהיה חייבת להתחזק בעיקר בשתי עמדות המגן כאשר ארנסט מאבוקה צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב. "אי אפשר להסתמך רק על ההגבהות של מאבוקה. אנחנו צריכים מגן שייעשה גם הגנה ובאספקט הזה הוא מאוד חלש. במשחק מול בית"ר הוא עשה טעויות שלא מתאימות לרמה הזאת", אמרו.

גם עומרי בן הרוש, שאינו מצליח לייצר שיפור, והבלם החדש אטיין ריינן, שלא היה בסגל אתמול, צפוי להיכלל בסגל בדרבי ביום שלישי. שחקן נוסף שזוכה לביקורת הוא אליסון דוס סנטוס. בחיפה מודים כי הבלם מאכזב בשבועות האחרונים ואם לפני חודשיים היה דוס סנטוס אחד השחקנים היציבים, כעת ייתכן ומעמדו ייבחן פעם נוספת לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1 כבר לפני חודש, הוחלט על חזרתו של הבלם עיאד חבשי לקראת העונה הבאה.

גם פרד רוטן הודה בסיום המשחק: "חסרה לנו איכות וצריכים להיות ריאליים". בכל מקרה בקבוצה מבינים כי אין זמן גדול מדי בכדי להתאכזב מההפסד בטדי וכבר מחר יתחילו בהכנות לגביע המדינה ביום שלישי. רועי קהת וניקיטה רוקאביצה, שחזרו לאחרונה מפציעות כאשר האחרון נכנס כמחליף, צפויים לחזור להרכב מול דרבי. לא מן הנמנע כי הצוות המקצוי יחליט על עוד שינוי או שניים גם בקרב המגינים ואולי אף הדחתו מההרכב של קלאוס.


בצרות. שחקני מכבי חיפה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי