ליאני יגיש דו"ח חריף, אוגו עשוי לקבל הרחקה ממושכת

ג'ון אוגו עם גיא חיימוב וטוני וואקמה
ג'ון אוגו עם גיא חיימוב וטוני וואקמה | דני מרון

הניגרי של הפועל ב"ש התפרע לאחר שהורחק, ליאני טוען שנדחף. שהר מתח את השריר וירד מהדשא בבכי, יש חשש לקרע. טאהא ניסה לתקוף את צוות השיפוט. בכר כעס: "עשינו שטויות שלא צריכות להיות בקבוצה שלי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
משחק סוער נערך הערב (ראשון) בנתניה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב (0:1 לצהובים). חוץ מהשער החוקי של אבי ריקן שנפסל, גם בצד האדום היו מספר אירועים משמעותיים שיכולים להשליך גם להמשך העונה.


ג'ון אוגו הורחק בדקה ה-25 בכרטיס צהוב שני, התפרע ואף קילל את השופט לירן ליאני. ליאני יציין את האירוע בדו"ח השיפו ובבאר שבע חוששים כי השחקן יורחק לתקופה ארוכה.



ליאני, שטוען שאוגו דחף אותו והתנהג בפראות, יגיש כבר בשני בבוקר דו"ח שיפוט חריף בו יציין את הקללות והדחיפות של שחקן האלופה. לפי ההערכות אוגו יעמוד לדין וצפוי לספוג הרחקה ממושכת מהמגרשים. 


בנוסף, החלוץ בן שהר מתח את השריר בדקה ה-36 וירד מהדשא כשהוא ממרר בבכי. לפי גורמים השחקן עלה לכר הדשא כשהוא לא כשיר במאת האחוזים והוא יעבור מחר בדיקות כדי לדעת את חומרת הפציעה ואת זמן ההיעדרות. יש חשש לקרע.


בן שהר (דני מרון)
בן שהר (דני מרון) 


אחרי המשחק, לואיי טאהא, שהורחק בדקות האחרונות, השתולל עם השריקה לסיום ורצה להתנפל על הקוון והשופט הרביעי. אחד מאנשי הקבוצה קפץ והצליח לבלום את השחקן לפני שהצליח ליצור מגע עם צוות השיפוט. 


ברק בכר היה מאוכזב בסיום: "משחק לא טוב. היו הרבה אמוציות ובלאגן. עשינו הרבה שטויות במשחק הזה, שלא מתאימות לנו, ושיחקנו בצורה לא טובה, ננסה להמשיך הלאה. שילמנו על טעות קשה בהגנה והפסדנו. ננסה להמשיך הלאה".


ברק בכר (דני מרון)
ברק בכר (דני מרון)


על ההרחקות: "ברור שהשטויות האלה לא צריכות לקרות, בטח לא בהפועל באר שבע. נראה מה בדיוק היה ונחליט מה לעשות. אבל רק עכשיו נגמר המשחק ולא ניקח החלטות במהירות".


הקשר מאור מליקסון התקשה להסתיר את האכזבה: "משחק לא טוב שלנו. מכבי ניצלה את ההזדמנות שהייתה לה וניצחה בצדק. היה אפשר לוותר על העונשים שקיבלו אוגו וטאהא, לפי מה שאני ראיתי".


ג'ון אוגו. בכר כועס (דני מרון)

ג'ון אוגו. בכר כועס (דני מרון)


"הליגה עוד ארוכה, אנחנו ניפגש איתם עוד פעמיים. ולשתי הקבוצות יש עוד הרבה משחקים קשים. לפעמים יש תקופות כאלה שהכדור לא נכנס. נעבוד על זה וזה ישתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי