קדוש, בן בסט וברסקי יחזרו להרכב מול מכבי חיפה

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מצפים לתמיכה של כ-6,000 אוהדים במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה (שלישי, 21:00). הקשר והחלוץ יתפסו את מקומם של סרדל וקשוע, השוער צפוי להחליף את שטקוס. ורמוט צפוי להמשיך בקישור

(גודל טקסט)
בהפועל חיפה המשיכו היום (שני) בהכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. במועדון מקווים כי לפחות כ-6,000 אוהדים אדומים יגיעו למשחק וינסו לתת פייט לאוהדים הירוקים. מבחינה מקצועית, רוסלן ברסקי, שנעדר בגלל צהובים, ועדן בן בסט, שחזר מפציעה, צפויים לשוב להרכב ולפתוח על חשבונם של לירן סרדל ומאמון קשוע.


בנוסף, בצוות המקצועי מתלבטים לגבי מרכז השדה בין ריקו מיטרבסקי לבין גל אראל, שנכנס כמחליף בניצחון בשבת מול בני סכנין, וכבש את שער הניצחון. עדיין לא ברור גם כשירותו של אלון תורג'מן. החלוץ אומנם ערך אתמול אימון מלא, אך התלונן לאחר האימון על כאבים. רק לאחר האימון המסכם ובסמוך למשחק תתקבל ההחלטה לגביו. רן קדוש, שפתח במשחק הדרבי האחרון בו ניצחה הקבוצה 0:1, צפוי להחליף את ארנסט שטקוס. 



מי שימשיך לקבל את הקרדיט הוא גילי ורמוט שעבורו זאת תהיה הפעם הראשונה בה יפגוש את חבריו עד לפני כשבועיים. הקשר נתן הופעה טובה מול סכנין וימשיך לקבל את הקרדיט מקלינגר. "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק ואת הפיקנטריה סביב הדרבי, אבל מצד שני אסור לשכוח כי מדובר בשני משחקים ככה שהתוצאה מאוד חשובה בכל מקרה", אמרו בהפועל חיפה.


בנושא אחר, במועדון ממתינים למוצא פיו של הבעלים יואב כץ בעקבות העימות שאירע בשבת בין המתנדב שוקי מויאל לבין המנכ"ל אורן שטרלינג. מויאל הגיש אתמול תלונה במשטרה כנגד שטרלינג. כץ צפוי לשוחח עם המנכ"ל בימים הקרובים ולשמוע את הצד שלו בנושא.



ישוב להרכב. בן בסט (ערן לוף) 



הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, גל אראל, גילי ורמוט, ראדו גינסארי, עדן בן בסט, יוסיפ איבנצ'יץ' (אלון תורג'מן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי