בנין לשחקני בני סכנין: אתם צריכים להיות יותר אגרסיביים

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

המאמן החמיא לשחקנים, אך גם ביקש מהם להיות יותר ממושמעים בחלק ההתקפי. אי וודאות לגבי פאס, פלאח בספק לקראת מכבי נתניה

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם הרשימה בדקות מסוימות במשחק מול הפועל חיפה, אבל רשמה הפסד נוסף שהיה השלישי ברציפות מאז הגעתו של טל בנין. במועדון אומנם החמיאו גם לצוות המקצועי וגם לשחקנים על שיפור מסוים ביכולת הקבוצה, אולם מודעים לחשיבות של צבירת הנקודות בכדי לא להסתבך במאבקי התחתית. גם המאמן עצמו החמיא לשחקנים על שיפור ביכולת אבל עדיין העביר גם ביקורת כאשר אמר: "אתם צריכים להיות יותר אגרסיביים. לא יכול להיות שאנחנו מקבלים צהוב רק בדקה ה-60. אנחנו צריכים גם להיות יותר מרוכזים מול השער".

השחקנים אומנם זכו ליום מנוחה וכבר מחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון. בנין צפוי להמשיך השבוע גם במסורת של שני אימונים ביום רביעי כפי שעשה מאז שהגיע במועדון. "טל מרגיש שיש לו הרבה עבודה במיוחד לאחר שהגיעו שחקנים חדשים ולכן הוא לא מוותר על כלום. אף אחד לא מזלזל במקצוענות שלו אבל יהיה קשה לתת את הקרדיט בלי תוצאות", אמרו במועדון.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לעסוק בעתידו של הבלם אברהם פאס. כזכור, האחרון הושעה מהקבוצה ביום שלישי שעבר על ידי היושב ראש מוחמד אבו יונס ובמועדון טרם קיבלו החלטה לגבי עתידו. פאס שלא הגיע כלל למפגש מול הפועל חיפה התאמן בנפרד ובסכנין יודעים כי ההחלטה צריכה להתקבל בקרוב כי הדבר משפיע לרעה על מצב הרוח של השחקנים.


מחמאות ודגשים. בנין (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי