בגין הקריאות לקינדה ואלקה: בני יהודה תעמוד לדין

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | אודי ציטיאט

הכתומים יגיעו לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל אחרי שבדו"ח השיפוט מול אשדוד צוין כי הקהל הכתום השמיע נהמות לשחקני המארחת במחצית הראשונה. אשכנזי: "מנסים לעשות את המיטב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף החליט להעמיד את בני יהודה לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות, במהלך משחק התיקו 1:1 אמש (ראשון) מול מ.ס. אשדוד. על פי דו"ח השופט, נכתב כי בדקות ה-37 ו-39, נשמעו נהמות לעבר שני שחקני אשדוד, גדי קינדה ובלסינג אלקה, מכיוון היציע שאכלס את אוהדי בני יהודה.

זו תהיה הפעם השנייה העונה שהזהובים עומדים לדין בגין קריאות גזעניות, לאחר שמוקדם יותר העונה עמדה בני יהודה לדין, בגין קריאות גזעניות של אוהדיה לכיוונו של אחמד עאבד, עת ששיחק בעירוני קריית שמונה. אז ספגה הקבוצה עונש כספי של 20 אלף שקל, מבלי לקבל עונש נוסף על תנאי. בתוך כך, במועדון הביעו שביעות רצון מהנקודה החשובה שהושגה אמש בי"א. הקבוצה אמנם שוב לא ניצחה, אך כעת היא מדורגת במקום השישי ומרוחקת מרחק בטחון של שבע נקודות, מקריית שמונה הדולקת אחריה במקום השביעי.

מי שחזר אמש להרכב אחרי שבועות ארוכים מחוץ לסגל הוא יובל אשכנזי שאמר בסיום: "כיף לחזור, עבדתי קשה בשביל זה. הפציעה באה בזמן לא טוב ואני כבר עם הפנים קדימה". אשכנזי גם התייחס לתיקו נגד אשדוד והוסיף: "ברור שאנחנו רוצים לנצח כל משחק. היה משחק קשה מאוד, אשדוד קבוצה טובה, שהתחזקה בחלון ההעברות האחרון, כמובן שנמשיך לעבוד קשה כדי להשיג את הנקודות. כולם רואים את הטבלה, הפלייאוף העליון קרוב, אנחנו מנסים לעשות את המיטב כדי לנצח ולהבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון".

נהמו לעבר אלקה וקינדה. אוהדי בני יהודה (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי