בעכו צחקו: "בכל ניצחון שלנו מחפשים להוריד לנו נקודות"

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

הקבוצה הצפונית קיבלה אישור סופי ששיתופו של בן רייכרט בניצחון על הפועל רעננה היה חוקית. ניסיון להכשיר את אז'ובל למכבי תל אביב: "בן יעשה הכל כדי להיות מוכן"

(גודל טקסט)

הפועל עכו קיבלה היום (שני) אישור סופי ששיתופו של הקשר בן רייכרט במשחק הניצחון על הפועל רעננה הייתה חוקית. כזכור, לאחר המשחק עלתה הטענה האם הקשר ריצה את עונש ההרחקה בזמן שהותו בבלגיה.

לאחר הבדיקה שביצעה ההתאחדות לכדורגל מול ההתאחדות הבלגית הובהר כי הקשר אכן נעדר בשני המשחקים הראשונים של זולטה וארחם ולכן יכל להשתתף במשחק. בעכו אמרו היום: "זה פשוט הצחיק אותנו. מה חשבו שלא נבדוק אלא נזרום. עשינו את כל הבדיקות כמו שאנחנו עושים עם כל שחקן. בכל ניצחון שלנו מחפשים לנו להוריד נקודות".

בינתיים הקבוצה חזרה היום לאימונים והתחילה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. המאמן איציק טוויזר שוחח עם השחקנים ושיבח אותם על הלחימה במשחק אך גם הוא יודע שהיכולת מול רעננה כלל לא תספיק מול המוליכה החדשה של ליגת העל. עכו תגיע למשחק ללא הבלם מחמדו סיסוקו המוצהב והמטרה היא להכשיר את החלוץ בן אז'ובל. "בן יודע את חשיבות המשחק ויעשה הכול בכדי להיות מוכן" אמרו בעכו.


אזו'ובל. יהיה כשר למכבי תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי