סושיץ': מה שקרה במכבי תל אביב היה לגמרי אשמתי

טינו סושיץ'
טינו סושיץ' | דני מרון

הבוסני, שרשם 12 הופעות בצהוב ועבר לאנטוורפן, בראיון בקרואטיה: "גם כשקיבלתי הזדמנות לא שיחקתי טוב. המשפחה שלי לא הייתה איתי בשלושת החודשים הראשונים, וזה השפיע עליי. אין לי שום תלונות לאנשי מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

אחרי שגרף מחמאות מהאריס מדוניאנין, גם במכבי תל אביב האמינו בקיץ שהם עשו עסקה נהדרת כשצרפו את טינו סוון סושיץ' בהשאלה. הבוסני בן ה-25 היה חלק ממסע ההתחמשות של ג'ורדי קרויף לקראת עונת הבכורה שלו כמאמן, אך בפועל לא הפסיק לאכזב. סושיץ' רשם 12 הופעות בלבד בכול המסגרות, ולפני המעבר שלו לאנטוורפן הוא אפילו לא נכלל בסגל הצהובים. היום (שלישי), בחר סושיץ' לספר לתקשורת הקוראטית על התקופה הקצרה בישראל והתקווה לקראת הקאמבק לבלגיה.

"זאת אשמתי. באתי לא מוכן", פתח הבוסני את הראיון והתייחס לתקופה שלו בצהוב: "המשפחה לא הייתה איתי בשלושת החודשים הראשונים וגם נולדה לי בת. לכל הדברים האלה הייתה השפעה עליי. הרגשתי רע מאוד מבחינה פסיכולוגית. אני מודע לכך שהמצב שם היה לגמרי אשמתי. גם כשקיבלתי הזדמנות לא שיחקתי טוב. אין לי שום תלונות לאנשי מכבי, אולי חוץ מזה שהמאמן הכניס אותי ישר למשחקים באירופה שבהם הקצב היה גבוה מאוד. עכשיו הכל שונה ואני מרגיש מוכן לכל אתגר".

החתימה באנטוורפן: "אני רואה את הצ'אנס שקיבלתי כאן כהזדמנות אחרונה. זאת התחנה האחרונה מבחינתי בשביל להגיע למשהו משמעותי וטוב בקריירה שלי. אני יודע שיש לי את הכישרון ואנסה להראות לכולם שאני שחקן טוב שיכול לעשות דברים גדולים. הכל תלוי בי, אני מתאמן ועובד קשה, ואני מאמין שאראה לכולם מה אני שווה. אני אשתיק הרבה אנשים שהשפילו אותי במרוצת הזמן. הדברים האלה לא מרגיזים אותי אלא מחזקים אותי, זה מוסיף למוטיבציה שלי. אני מודע לכך שזאת ההזדמנות האחרונה שלי".

לא מאשים אף אחד. סושיץ' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי