סילבס: ב"ש היא ההגרלה הכי קשה, אך גם הכי מאתגרת

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

בעירוני קריית שמונה ינסו להשכיח את האכזבה בליגה מול האלופה במשחק הראשון של גביע המדינה (רביעי, 21:00), והמאמן אופטימי: "אנחנו מציגים יכולת טובה לאחרונה". שכר ייעדר, דיניז וגוזלן בספק

(גודל טקסט)

אחרי שהתרחקו בצורה משמעותית מהפלייאוף העליון, עירוני קריית שמונה תנסה לעשות צעד משמעותי לעבר חצי גמר גביע המדינה כשהיא תתארח מחר (שלישי, 21:00) אצל הפועל באר שבע למשחק הראשון ברבע הגמר. למרות שהם יפגשו לשני משחקים את האלופה, במועדון מודעים לכך כי הם מסוגלים לעלות לשלב הבא. התקווה של הקבוצה היא להעביר את ההכרעה למשחק השני.

"אנחנו עושים הכנה רגילה, כמו אל כול משחק במטרה לתת את המיטב ולחזור עם התוצאה הכי טובה מבחינתנו. אף תוצאה לא תכריע את גורל ההעפלה", סיפרו במועדון. חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "אני לא חושב שלמשחק נתון יש יחסי כוחות. אין ספק שבבית שלה, הפועל באר שבע היא קבוצה מאוד קשה ואנחנו מצד שני אומנם הפסדנו בשבת אבל מציגים יכולת טובה לאחרונה ובעיקר מאמינים בעצמנו. מדובר במשחק ראשון מבין שניים ובאר שבע היא ללא ספק ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל אבל גם ההגרלה הכי מאתגרת".

הקבוצה תגיע בהרכב חסר לטרנר. איתמר ניצן הפצוע ישוב רק בעוד שבועיים, מוחמד שכר ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים וגם כשירותם של מרקוס דיניז ושובל גוזלן בספק. החלוץ צפוי להיכלל בסגל, למרות הכאבים. סילבס עשוי לשנות את המערך, בשל חסרונו של שכר, ולפתוח עם מרכז הגנה מעובה.


מוכן ובטוח. סילבס (ערן לוף) 

הרכב משוער: מהדי זועבי, אמיר נאסר, איאד עבו עביד (עידן נחמיאס), קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן (שון וייסמן), שגיב יחזקאל, נייג'ל האסלבנק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי