לידור כהן: מכוון למספר שערים דו ספרתי. יוסי הוסיף המון

לידור כהן
לידור כהן | דני מרון

חלוץ מכבי פתח תקווה התראיין ב-103FM: "התחכום של בניון עוזר לנו, הוא הצטרף כשהתייצבנו". אלקיים וסיבוק ישובו לקראת המשחק הקריטי בשבת מול בני יהודה, שלב ההוכחות בתביעה נגד דוס סנטוס יחל בשבוע הבא

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה נמצאת בתקופה מצוינת עם חמישה משחקי ליגה ללא הפסד שהפכו את המאבק על הפלייאוף העליון למוחשי, והכל מתנקז למשחק בשבת הקרובה כאשר המלאבסים יפגשו את בני יהודה תל אביב, בידיעה שניצחון יצמק את הפער מכניסה לשש הראשונות לשלוש נקודות בלבד.

אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא לידור כהן, שעבר לאחרונה להיות מיוצג אצל הסוכן דודו דהאן ואמש התראיין לתוכנית הספורט של 103FM: "יצאנו לנו פעמיים ברצף להבקיע לאשקלון שלישיות, אבל הכי חשוב שהתקרבנו לפלייאוף העליון. יוסי בניון הוסיף המון וראו את זה. מאוד שמחתי שהוא בא, כי הוא יכול להוסיף לנו והוא הראה את זה בבית"ר".

על השינוי בשבועות האחרונים: "אני חושב שאנחנו בתקופה טובה ויוסי הצטרף כשהקבוצה התייצבה. ראו בכדורי העומק והתחכום שלו שהוא עזר לנו. יש לנו משחק של להיות או לחדול בשבת מול בני יהודה – אני לא חושב שהמצב אבוד, אבל הפתיחה הרעה שלנו גרמה לנו להישאר מאחור. אני מאמין שניצחון בשבת ילחיץ את בני יהודה והכל יהיה פתוח. אני לא יודע אם אנחנו יותר טובים מבני יהודה, אבל תמיד זוכרים את הסוף ואם ננצח את המשחקים הבאים זה מה שיזכרו מהעונה הזאת. אני יכול להגיד שבתקופה האחרונה אנחנו משחקים טובים וראויים לפלייאוף העליון. ידענו שאם ננצח את אשקלון, נגיע למשחק קריטי מול בני יהודה".


"יוסי הצטרף כשהקבוצה התייצבה. התחכום שלו עוזר לנו" (דני מרון)

המומנטום בו הוא נמצא: "אני עם שישה שערים ושלושה בישולים ויש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה. ציפו ממני ליותר אבל עוד לא נגמרה העונה. אני מכוון למספר דו ספרתי של שערים. ההצלחה של בית"ר? אני לא חושב שמדגדג לי. עשיתי שנתיים וחצי יפות בבית"ר והגענו לאירופה".

עוד במלאבס, בשבוע הבא יגיעו היו"ר אבי לוזון, יחד עם המנהל המקצועי עומר גולן, לדיון ההוכחות בתביעת הקבוצה נגד בלם מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס, שלטענת המועדון הפר הסכם בעל פה בו הוא התחייב לשחק בקבוצה גם העונה. מהעבר הירוק, יעידו המנכ"ל אסף בן דב ודוס סנטוס עצמו. הדיון המקדמי נערך ב-7.11.17. פתח תקווה, שמיוצגת על ידי עו"ד אייל פרבר, דורשת סכום של כמה מאות אלפי יורו בגין הפרת חוזה. בקבוצה טענו שהפרש השכר בין החוזה שסוכם עם הברזילאי בעל פה לחוזה שנחתם עם סיבוק, הדירה ששודרגה לדוס סנטוס באמצע העונה ועוד אלו הגורמים שלטענתם יביאו להתחשבות הבורר צבי רויזן.


דוס סנטוס. שלב ההוכחות בתביעה בשבוע הבא (ערן לוף)

בחזרה להכנות לשבת: עודד אלקיים ותומאש סיבוק אמורים לחזור מעונש הרחקה לקראת המשחק מול הזהובים, אך יכולתם הטובה ביום שני של עידן אדהנני ודניאל בוסי גורמת לכאב ראש חיובי למאמן שרון מימר. רומריו פירס ייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי