אברהם פאס חזר לאימונים: "הפרשה מאחוריי"

אברהם פאס
אברהם פאס | צילום: ערן לוף

הבלם הספרדי של בני סכנין יישב את ההדורים עם ראשי המועדון ואמר לחבריו: "רוצה לתת מעצמי עד סיום העונה", השחקנים מרוצים: "אי אפשר לזרוק שחקן כזה בגלל עבירת משמעת אחת". פלאח יהיה כשיר למשחק מול נתניה

(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין הופתעו לגלות במהלך אימון הבוקר (רביעי) כי אברהם פאס חזר לאימונים. כזכור הבלם הספרדי התאמן בשבוע וחצי האחרונים לבדו בצדי המגרש לאחר שהושעה על יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס בעקבות עבירת משמעת.

המועדון טרם הוציא הודעה כי ההדורים יושרו, אך השחקן הצטרף לחבריו בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הבלם אישר בפניהם ששוחח עם ראשי הקבוצה והסדיר את חזרתו לאימונים. פאס אמר לחבריו: "הפרשה מאחוריי. אני רוצה לתת מעצמי עד לסיום העונה". 

השחקנים שמחו על חזרתו של אחד הסמלים בשנים האחרונות ואחד מהם אמר: "מדובר בשחקן שנמצא פה יותר מחמש שנים ואי אפשר לזרוק אותו בגלל עבירת משמעת אחת. אנחנו שמחים שהוא חזר אלינו כי הוא חשוב לנו גם מבחינה מקצועית". שחקן נוסף שחזר לכשירות מלאה הוא הבלם סארי פלאח. פלאח נעדר מהמשחק בשבת מול הפועל חיפה בגלל קרע קטן בשריר הירך האחורי, אך ערך שני אימונים וצפוי להיות כשיר לקראת מכבי נתניה.

אברהם פאס. חוזר לאימונים (ערן לוף)
אברהם פאס. חוזר לאימונים (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי