קרויף: זר שישי לא פוגע בשחקן הישראלי ולנבחרת יש בעיות משלה

אופיר דוידזאדה עם ג'ורדי קרויף
אופיר דוידזאדה עם ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת הפועל עכו בראשון (20:15, ספורט1) גם על הרוטציה ("תמיד נותן תשובות למי שלא משחק"), וחדר ההלבשה ("מאוד מגובש ותומך"). דוידזאדה: "מעכשיו כל משחק הוא משחק עונה"

(גודל טקסט)

"אני רוצה להתייחס למגבלות העתידיות שמתכננים לליגת העל (הגבלת כמות זרים ותקרת שכר) ולדבר כאדם שנמצא כאן בישראל כבר שש שנים ולא כמאמן מכבי תל אביב או מטעם המועדון", כך אמר ג'ורדי קרויף במהלך מסיבת העיתונאים לקראת הפועל עכו (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1).


"הזרים לא פוגעים בשחקנים הישראלים בליגה, ולנבחרת יש את הבעיות שלה. אם ישראל רוצה להתקדם אסור לה ללכת נגד הזרם, זה לא יעזור להתקדם באירופה אלא להפך. אומרים שהזר השישי פגע? איך פגע אם אפשר לשתף רק חמישה זרים בכל משחק".



על המשחק מול עכו:
"היה לנו פיגור מאוד גדול של שבע נקודות בסיבוב הראשון בגלל שאיבדנו נקודות נגד קבוצת תחתית. כשאתה על כר הדשא, המיקום ממש לא משנה. גם נגד עכו לא נסתכל על המיקום שלה. קבוצות נחותות ממך הם נלחמות על הכל וכל דבר שהן משיגות, אפילו נקודה זה ברכה בשבילן. חייבים להמשיך באותה אינטנסיביות ולא להילחץ גם כשהתוצאה 0:0 והשעון מתקתק".


על קיארטנסון וטל בן חיים שלא משחקים לאחרונה:  
"למה אתם כותבים שקיארטנסון יורד לחדר ההלבשה כשהוא כעוס? קיארטנסון יורד כבר שנתיים אם הוא מוחלף לחדר ההלבשה ואז הוא חוזר".


"כשאני רואה את יצחקי ועטר מעודדים מהספסל, זאת בשבילי רוח קבוצה" (עדי אבישי)


אגב, בנושא קיארטנסון: האיסלנדי יורד לחדר ההלבשה כשהוא מוחלף כבר שנתיים, נוטל משחה מיוחדת המורכבת מתערובת של טבק ודברים נוספים וחוזר כעבור מספר דקות בחזרה לספסל ולקבוצה.


על הגיבוש בקבוצה: "הקבוצה חשובה יותר משחקן כזה או אחר, כשמישהו שואל למה הוא לא משחק אני נותן לו תשובות. גם אני ביליתי הרבה מאוד משחקים על הספסל כשחקן ואני תמיד נותן תשובה. אני רואה את את יצחקי ועטר דוחפים את החברים שלהם בסיום המשחק מהספסל וזה בשבילי רוח קבוצה. אני מבין כמובן ששחקנים מאוכזבים מכך, הם אף פעם לא יקבלו את העובדה שהם לא משחקים. כך זה בכל קבוצה וכולם רוצים להיות ב-11 ומי שלא, חייב לחכות להזדמנות שלו. יש לנו חדר הלבשה מאוד מגובש ותומך מתחילת העונה".


על חוסה רודריגס: "הוא שחקן טוב מאוד. כשהוא נפצע ראינו בכך חיסרון. אבל כשהוא החלים הקבוצה רצה מצוין, מרכז השדה שלנו עשה עבודה מצוינת בעשרת המשחקים האחרונים ולכן גם רודריגס יצטרך לעבוד קשה ולחכות להזדמנות שלו".


על הרוטציה: "הרבה מאוד שאתה מקבל הם כתוצאה של גורל. פציעות, הרחקות. הסגל שלנו גם מאוד הצטמצם יש לנו ארבעה פצועים ורק שחקן או שניים לא משחק".


על שרן ייני: "אני לא אמרתי שמכבי תל אביב זה שרן ייני ועוד עשרה. מי שאמר את זה לא דיבר אתי מעולם ולכן בחודש האחרון קורה שגם הוא יושב מים על הספסל. בכל מקרה הוא שחקן שמשחק עם זריקות, הוא קפטן אמיתי, חשוב למועדון ותמיד מוכן כשאתה צריך אותו".


ייני. תמיד מוכן כשאתה צריך אותו (דני מרון)


על גידי קאניוק: "גידי עדיין לא בשיא הכושר, הוא ייכנס לענינים לאט לאט".


גם המגן אופיר דוידזאדה דיבר במסע"ת ואמר: "מבחינתינו כל משחק הוא משחק עונה עד לסיום העונה. יצרנו פיגור בסיבוב הראשון כשהפסדנו נקודות לקבוצות שמתחתינו ואסור שזה יקרה יותר".


על עכו והאם ישמור את בן אז'ובל: "אני לא יודע מי ייקח את מי, רק בטוח שהצוות המקצועי יכין אותנו כמו שצריך. הם בטח יעשו בונקר ולא יהיה קל, בטוח שנבוא נחושים, עם התלהבות ולא נזלזל".



דוידזאדה. "לאט לאט אני מתרגל לשחק נגד באר שבע"


על ההתמודדות מול קבוצתו לשעבר, באר שבע: "זה כבר משחק שלישי שלי נגדם ולאט לאט מתרגלים".


על ההכנות לעכו:
"קבוצות נחותות ממך נלחמות בהכל וכל דבר שהם משיגים, אפילו נקודה זה ברכה. ולכן אנחנו חייבים להראות שגם אנחנו יכולים להילחם בכל משחק, לגלות אגרסיביות וגם יכולת יותר טובה".



אצילי ודסה לא התאמנו, ייני ערך אימון קל בצד

מיד לאחר המסע"ת יצאה הקבוצה לאימון ממנו נעדר ייני, הסובל מפציעה מתחת לברך . הקפטן הסתפק באימון קל בצדי המגרש. כמו כן עדיין לא מתאמנים עם הקבוצה אלי דסה ועומר אצילי. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי