סלליך: המפגש מול ק"ש הוא בשבילנו משחק העונה

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | ערן לוף

קשר מכבי חיפה דיבר לקראת ההתמודדות בשבת: "אנחנו פותחים מצוין, ואז יש ירידה ביכולת. עלינו לתת על זה את הדעת ולנסות למצוא את הסיבות לכך". רוטן בשיחות סגורות: "יש כאן שחקנים איכותיים שחסר להם ביטחון"

(גודל טקסט)

יש משחקים שאנחנו משחקים טוב ופותחים מצוין, ואז יש ירידה ביכולת, אנחנו צריכים לתת על זה את הדעת ולנסות למצוא את הסיבות למה זה קורה, הצוות המקצועי עובד איתנו על זה. אני מאמין שנמצא את האיזון בין המחציות היותר טובות והפחות טובות. במחצית השנייה מול הפועל חיפה היה לנו משחק טוב ומסודר, הובלנו 0:2 וספגנו שני שערים, נצטרך לתת על זה את הדעת ולהשתפר", כך אמר קשר מכבי חיפה סינטיהו סלליך לקראת המשחק הביתי של קבוצתו מול קריית שמונה בשבת (18:15).

היכולת האישית: "אני מרוצה מהיכולת ומהמספרים שלי, אבל הייתי מאוד מרוצה אם המצב של הקבוצה היה יותר טוב. אני שמח לתרום את החלק שלי, כל עוד אני על המגרש אני אתן הכל ואעשה את המקסימום, אבל לא צריכים לדבר על היכולת שלי כי אני חלק מהקבוצה, וחשוב יותר שהיא תצליח מאשר אני באופן אישי".

המשחק הקרוב: "מול ק"ש זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, נצטרך להציג את אותה יכולת כמו שהצגנו במחצית הראשונה מול הפועל חיפה, לשחק את המשחק שלנו, לשלוט, להניע את הכדור, ובסופו של דבר לנצח ולקחת את שלוש הנקודות".


"המשחק הכי חשוב שלנו העונה". סלליך עם בן הרוש (ערן לוף)

הירוקים ערכו אתמול (רביעי) אימון טקטי והיום תתחיל בהכנות לקראת המשחק נגד עירוני קריית שמונה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4). במועדון מודעים לעובדה שהפסד נוסף יסבך את הקבוצה עמוק יותר במאבקי התחתית, ועלול לעלות ביוקר בסוף העונה. למרות הלחץ הגדול, בצוות המקצועי מנסים לייצר רוגע ולאחרונה נערכו שיחות בין המאמן החדש פרד רוטן לבין השחקנים בניסיון להחדיר בהם ביטחון לקראת החלק האחרון של העונה. הירוקים כבר לא חולמים על פלייאוף עליון וישנה אפשרות שבשבת יאבדו גם את הסיכוי התיאורטי להגיע לשם.

אגב, מכבי חיפה לא ניצחה את קריית שמונה בליגה מאז מאי 2015 (חמישה משחקים ברציפות). מלבד אוהד לויטה, שום שחקן שהיה בסגל לאותו משחק, לא נמצא היום במועדון. הירוקים מחזיקים גם ברצף חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון בסמי עופר – למעלה משלושה חודשים. 

"יש כאן שחקנים איכותיים שחסר להם ביטחון", אמר רוטן בשיחות סגורות. רוטן עדיין לא ערך אסיפת סיכום לדרבי האחרון בגביע, וצפוי להתמקד בירידה החדה בריכוז ובמשמעת הטקטית במחצית השנייה. בינתיים, במועדון מביעים כעס על הביקורות המופנות לכיוון המאמן לאחר שני המשחקים האחרונים. "הוא נמצא פה רק שבועיים וכבר זוכה לביקורת. אם הקבוצה תיגרר למאבקי התחתית, זה לא יהיה רשום על שמו אלא על קודמיו. הוא לומד רק את הקבוצה וגם לו מגיעים מספר ימי חסד", אמרו בחיפה.

במקביל, בכרמל ממשיכים לעקוב אחרי מועמדים לחיזוק בעונה הבאה. גורמים במועדון סיפרו כי בשלב זה קיים מעקב אחרי שחקנים מהליגה הישראלית ובין השאר עלה שמו של מגן הפועל באר שבע דור אלו, שהיה על הכוונת של מכבי חיפה גם לפני מעברו לבאר שבע, אך בחר לחתום בבירת הנגב. בנוסף עוקבים בקבוצה אחרי התפתחויות בגזרת טאלב טוואטחה וסבורים כי אם המגן יחליט לחזור לישראל, במועדון ייעשו הכל בכדי להחתימו.

רוטן.
רוטן. "לומד רק את הקבוצה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי