טוויזר: המשחק מול מכבי ת"א? הכי גדול שלי כמאמן

איציק טוויזר
איציק טוויזר | מאור אלקסלסי

מאמן עכו מתרגש לקראת המפגש מול הצהובים ביום ראשון (20:15, ספורט1). אליהו ואז'ובל עדיין מתאמנים בנפרד אך צפויים להיות כשירים. שבעיעות רצון מהשתלבותו של רייכרט

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון ביום שבת על הפועל רעננה קיבלה הפועל עכו רוח חדשה ובמועדון מאמינים בלב שלם שהקבוצה יכולה לסיים את מאבק ההישרדות עם עונה נוספת בליגת העל. ביום ראשון הקרוב (20:15, שידור ישיר בספורט1) תעמוד הקבוצה במבחן הכי קשה בליגה כאשר תארח את המוליכה מכבי תל אביב.

בעכו מקווים להביא את ההקרבה מהמשחק מול רעננה ומאמינים שיכולים להוציא נקודה מהצהובים. הקבוצה תגיע למשחק ללא הבלם מחמדו סיסוקו המוצהב אך תקבל בחזרה את עבדי פרחאת. מי שנמצאים בספק הם הבלם ינון אליהו והחלוץ בן אז'ובל. השניים מתאמנים בנפרד אך ההערכה היא שיהיו כשירים למשחק. גם גבי קניקובסקי נעדר מאימון הבוקר בגלל מחלה.

מאמן הקבוצה, איציק טוויזר התייחס למשחק הקרוב: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת עם שחקנים נהדרים שיכולים לכבוש בכל רגע נתון. נצטרך להיות מרוכזים בכל מהלך וננסה להוציא נקודות. זה המשחק הכי גדול שלי כמאמן". המאמן גם התייחס לניצחון הבכורה שלו בליגת העל בשבת האחרונה: "זה ניצחון שנתן לנו אנרגיות ובעיקר אמונה שהעונה הזאת עדיין חיה. ידענו שאם לא נוציא נקודות מרעננה, זה יגמור את העונה".


שחקני הרכש תרמו ויתרמו עד סוף העונה" (אודי ציטיאט)

במועדון הביעו שביעות רצון מהשתלבותו של הקשר בן רייכרט ומקווים כי גם החלוץ אליקו באלה יתחיל לפרוע שטרות. "שחקני הרכש תרמו לנו ועוד יתרמו לנו עד לסיום העונה", אמר טוויזר. "רייכרט הביא שינוי במרכז השדה ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי