יובל נעים: דלה איינוגבה חייב לנו יותר מ-10 נקודות

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן הפועל אשקלון התראיין בתכנית הספורט של 103FM וחשף: "הצעתי להנהלה לזוז מתפקידי, אמרו לי שזה לא בא בחשבון". על הגישה של שחקניו: "אי אפשר לבוא בטענות למאמן כשמפסידים לא בתנאים שלו"

(גודל טקסט)

"היו לי יומיים מאוד קשים אחרי ההפסד 3:0 למכבי פתח תקווה. שנים לא הרגשתי כך. שוחחתי למחרת המשחק עם הנהלת הפועל אשקלון ואמרתי להם שאם הם חושבים שיש מישהו שיכול לעשות את העבודה טוב ממני, אני אזוז מתפקידי", כך חשף הערב (חמישי) יובל נעים בראיון לתכנית הספורט של 103FM. המאמן, שקבוצתו ירדה לאחרונה מתחת לקו האדום, סיפר: "ההנהלה פסלה את זה על הסף ואמרה שזה לא בא בחשבון".

היכולת של דלה אינוגבה: "היכולת שלו לא דומה בכלל לזו שהוא הציג בשנה שעברה. לא רק שהוא לא הביא נקודות, הוא לקח מאיתנו. הוא חייב לנו יותר מ-10 נקודות, אבל אני בכל זאת מאמין בו. היכולת של כולם לא כמו בעונה שעברה. אנחנו צריכים את השחקנים האלה שיהיו טובים ואמרתי את זה להנהלה. אם הייתי מביא שוער אחר בינואר, הייתי צריך שדלה ימצא קבוצה. אתם צריכים להבין את זה. שוער ישראלי לא הייתה לי אפשרות להביא. אוהד לויטה? כבר שלוש שנים אומרים שהוא יעזוב את חיפה והוא עדיין שם".

המשך העונה של הפועל אשקלון: "אנחנו נעשה שינויים בהרכב. בסופו של דבר הכל תלוי בגישה של השחקנים ומזה אני הכי מאוכזב. זה נראה רע מאוד. אפשר להפסיד, אבל זה היה קל מידי. הבעיה במשחק האחרון הייתה ששבעה או שמונה שחקנים שעלו לא שיחקו באופן רציף במשך תקופה ארוכה. זו הייתה טעות שלי. היו לי אופציות אחרות. הייתי יכול להעלות רק שלושה או ארבעה כאלה. הייתי מאוכזב בעיקר מהגישה של השחקנים. אני בא ואומר 'בואו נפסיד בתנאים שלי'. תלחמו, תשחקו סגור. תפסידו? זה בסדר. אי אפשר לבוא בטענות למאמן כשמפסידים לא בתנאים שלו. מול מכבי פתח תקווה זו הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שהכנסתי בלם ב-3:0".

קרבות התחתית: "אנחנו צריכים להפסיק להסתכל על קבוצות אחרות ולהסתכל רק על הפועל אשקלון כי אנחנו נראים רע מאוד. זו לא הקבוצה של יובל נעים. אין עבודה על המגרש, אין השקעה ואין נשמה. אנחנו מפסידים ממש בקלות. זה נראה רע מאוד וכל ביקורת שלא יגידו תהיה מוצדקת. כל מה שיגידו בתקופה הזו, כולם צודקים. המשחק האחרון היה בושה וחרפה. פשוט ביזיון. גם בליגה א' לא הייתה לנו קבוצה חלשה כמו במשחק האחרון. אף אחד לא האמין שנגיע למצב הזה ועכשיו אנחנו מתחת לקו האדום. נצטרך לשנות מגמה כי אם לא הדרך לליגה השנייה סלולה".


"חייב לנו יותר מ-10 נקודות". דלה איינוגבה (דני מרון)

הציע לזוז הצידה. יובל נעים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי