שלומי אזולאי עשוי לפתוח מול קריית שמונה, דמארי יעלה ב-11

עומר דמארי מול גילי ורמוט
עומר דמארי מול גילי ורמוט | ערן לוף

פרד רוטן מתלבט בין הקשר לאלברמן לקראת המשחק מול הקבוצה של סילבס (שבת, 18:15, ספורט4), אפשרות שקוסטדינוב יוסט לקישור האחורי. החלוץ יקבל יותר דקות מאשר בדרבי, ריינן צפוי לעלות להופעת בכורה

(גודל טקסט)
דריכות שיא במכבי חיפה לקראת משחק הבית מול עירוני קריית שמונה (שבת, 18:15, ספורט4), ובמועדון מגדירים את המפגש כ'משחק העונה' וזאת בשל העובדה שניצחון יכול להרחיק את הקבוצה מהתחתית הבוערת ואילו הפסד יסבך משמעותית את חיפה.


הירוקים בעיקר חוששים מכך ששחקניה לעולם לא שיחקו במאבקי התחתית ומתקשים לעשות את השינוי המתאים והדבר יכול לגרור אותם עד לכדי ירידה. "אין פה אחד שלא מרגיש את הלחץ, אבל אם אנחנו רוצים לגמור את זה מהר אז חייבים לנצח את קריית שמונה. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לעשות זאת. חייבים לשחק טוב בשתי המחציות" אמר שחקן בקבוצה.



המאמן, פרד רוטן, טרם גיבש החלטה לגבי ההרכב שיפתח. הצוות המקצועי תרגל ברוב האימון המסכם את אותו הרכב שפתח במשחק הדרבי ביום שלישי אך לפרקים שינה כאשר שלומי אזולאי תורגל במקומו של גל אלברמן. במידה ואזולאי יפתח בהרכב אז קוסטדינוב יוסט לעמדת הקשר האחורי.



שלומי אזולאי. נמצא בתוכניות של רוטן (אריאל שלום)


הבלם ההולנדי החדש אטיין ריינן יפתח שוב על הספסל אבל צפוי לקבל דקות ראשונות בעיקר בכדי להכין אותו לשבוע הבא למשחק מול בני סכנין ממנו ייעדר הבלם אליסון דוס סנטוס בגלל צהובים. רוטן שוחח עם חלק מהשחקנים באימון וביקש מהם לשמור על ריכוז ומשמעת טקטית בכל דקות המשחק. עומר דמארי שהיה מצוין בדרבי צפוי להמשיך בהרכב ויקבל דקות מרובות יותר מאשר ביום שלישי.


בקריית שמונה אופטימיים: "יש לנו זיכרונות טובים מסמי עופר"

בעירוני קריית שמונה מרוצים מהתיקו במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה ורוצים להמשיך את ההצלחה גם בליגה ולחזור למסלול הניצחונות דווקא במשחק החוץ מול מכבי חיפה הנמצאת בלחץ גדול. במועדון זוכרים את המשחק האחרון שלהם בסמי עופר אז ניצחה הקבוצה של חיים סילבס את הפועל חיפה בתוצאה 0:2.


"יש לנו זיכרונות טובים מסמי עופר ואנחנו מגיעים מלאי ביטחון שנוכל לנצח במשחק" אמר שחקן בקריית שמונה שהוסיף: "הפלייאוף העליון התרחק בעקבות ההפסד בשבוע שעבר אבל כל עוד יש לנו סיכוי אז נילחם עד הסוף".



מוחמד שכר. עשוי לחזור להרכב אחרי שהחמיץ את משחק הגביע (דני מרון)


מבחינה מקצועית סילבס ייאלץ להסתדר עם מספר חוסרים וביניהם עומר לקאו ואפונסו טיירה המוצהבים ושגיב יחזקאל שהורחק מול באר שבע באמצע השבוע. מאידך מוחמד שכר שלא שיחק בגביע המדינה בגלל צהובים צפוי לחזור להרכב. גם מרקוס דיניז צפוי לחזור לסגל הקבוצה. בצוות המקצועי התרשמו מההופעה של סאן מנחם ולא מן הנמנע כי הוא ימשיך לקבל את הקרדיט גם במשחק הזה.
 

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב (שלומי אזולאי), רועי קהת, ניקיטה רוקאביצה, סינטיהו סלליך ועומר דמארי.


קרית שמונה: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ, עדן שמיר, דידייה ברוסו, סאן מנחם (עידו דוידוב), מוחמד שכר, נייגל האסלבנק ושובל גוזלן (שון וייסמן).




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי