בהפועל חיפה לא אוהבים את הדיבורים על הפרמיות של השחקנים

שטקוס
שטקוס | לירון מולדובן

גורם במועדון: "השחקנים צריכים לדבר על הדשא". תמאש (צהובים) וסיוסטדט (פצוע) יחסרו מול רעננה (שבת, 16:00, ספורט4), ממן הגיע להיפרד. מאיוקה יהיה בסגל המארחת

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על בני סכנין וצמצום הפער לשלוש נקודות מהמקום הראשון, בהפועל חיפה רוצים להמשיך את ההצלחה בליגה ולהישאר צמודים במאבק על האליפות. כדי שזה יקרה הם צריכים לנצח מחר (שבת, 16:00, ספורט4) את הפועל רעננה של מנחם קורצקי. חנן ממן הגיע לאימון הקבוצה כדי להיפרד מחבריו הקודמים. ממן שהתקבל  בחמימות על ידי אנשי הצוות והשחקנים איחל בהצלחה לאנשי הצוות והשחקנים איחלו לו בהצלחה בדרכו החדשה בבאר שבע.


מצב הרוח במועדון מהכרמל חיובי במיוחד לאחר ה-2:2 במשחק הגביע מול מכבי חיפה וזאת לאחר שחזרו מפיגור שני השערים. במועדון מודעים לקושי במשחק כאשר רעננה נלחמת במאבקי ההישרדות אבל בחיפה מתמקדים במשימות שלהם. "המשחק הקרוב הוא המבחן המשמעותי שלנו שאם נעבור אותו אולי ידברו אחרת על המטרות שלנו. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר וניצחון במשחק הזה הוא עוד כיוון בדרך למטרה", אמר שחקן בקבוצה.



חיפה תגיע למשחק הזה בהרכב חסר ללא הבלם גבריאל תמאש המוצהב וללא הקשר רסמוס סיוסטדט שעדיין אינו כשיר וגם אתמול לא התאמן. ריקו מיטרבסקי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של ניסו קפילוטו וגל אראל ימשיך במרכז השדה לאחר שהרשים בעמדה שלו בדרבי במהלך השבוע. השוער הליטאי ארנסטס שטקוס יחזור לשער על חשבונו של רן קדוש.



גבריאל תמאש. יחסר לניר קלינגר בגלל צהובים (עדי אבישי)


במועדון לא אהבו את הדיבורים בימים האחרונים סביב הפרמיות שמגיעות לשחקנים מעבר ל-40 נקודות. "שחקנים צריכים לדבר על כר הדשא ואם יגיעו להישגים, כל אחד יתוגמל בהתאם. אף אחד לא חלם על עונה כזאת וכדאי להמשיך בחלום הזה", אמר גורם במועדון.


קורצקי: "חייבים לבוא חדים ומחויבים כדי לקחת את הנקודות"

המשימה הגדולה של המאמן מנחם קורצקי ושחקני רעננה, היא לזכות בניצחון בית ראשון העונה בליגת העל ולמעלה משנה בספירה הכללית. הקבוצה שאבה עידוד מה-1:1 בחוץ בגביע המדינה נגד מ.ס. אשדוד והשחקנים מאמינים ביכולתם לנצח את החבורה של ניר קלינגר.


כבר לאחר המשחק באשדוד ביקש קורצקי להתחיל את ההכנות לקראת המפגש מול האדומים מהכרמל וההכנה המקצועית היתה לבלום את חלוצי הפועל חיפה אלון תורג'מן ובן בסט, ובעיקר להיות דומיננטים במרכז המגרש משם לפלס דרך אל שער חיפה. קורצקי עדיין מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים או להציב קשר נוסף במרכז המגרש. להרכב אמורים לשוב עדי נמני, בן והבה, בן בנימין ונימניה ניקוליץ' שלא פתחו באשדוד. מסתמן שקשר הרכש ממכבי תל אביב, אור דסה, יקבל את חולצת ההרכב הפותח.



מתלבט אם לפתוח במערך שיכלול שלושה שלמים מול הפועל חיפה. מנחם קורצקי (דני מרון)


גם עמנואל מאיוקה אמור לקבל דקות משחק משמעותיות והכוונה של הצוות המקצועי היא להחזירו בצורה מבוקרת לכושר משחק.


מנחם קורצקי: "חייב לפרגן למאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, על עונה מדהימה שהוא עושה עם שינוי מינורי בסגל. להפועל רעננה יש את המטרות והרצונות שלה, ולכן חייבים לבוא חדים ומחויבים כדי לקחת את הנקודות שמאוד חשובות לנו".


הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקרה, עדי נימני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נימניה ניקוליץ', אור דסה, מוחמד כליבאת, רועי זיקרי, שלומי ארביטמן.

הפועל חיפה
: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריקו מיטרבסקי, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, גל אראל, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי