מימר: לא מאמין בלהוריד לקרקע. להיפך, שיישארו למעלה

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פ"ת דרוך ומוכן לקראת הקרב על הפלייאוף מול בני יהודה (שבת, 18:00, פריצות בספורט4): "הפסטיבל של יוסי בניון רק עזר לנו". האסיפה בין אבוקסיס לשחקנים עלתה לטונים גבוהים

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בתחילת השבוע על הפועל אשקלון, מכבי פ"ת תתארח מחר אצל בני יהודה למפגש של עונה כשהפער בין הקבוצות עומד על שש נקודות לטובת הזהובים. הבוקר, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן שרון מימר והקשר יובל שבתאי.


"זה משחק מאוד משמעותי בשבילנו" אמר מימר. "הצלחנו להביא את הקבוצה למצב שיש לנו סיכוי לפלייאוף העליון. הלחץ הוא על בני יהודה, כי הם הרגישו שהם שם ואנחנו באים מלמטה. אנחנו באים עם אנרגיות ועם רמת משחק משופרת. היינו במקום שנראה אבוד והצלחנו להדביק את הפערים".

  

על פסטיבל יוסי בניון והחגיגות: "הפסטיבל הזה רק עזר לנו כי זה חלק ממה שציפינו שיוסי יביא. אני רואה את השחקנים נהנים ומרימים קצב לידו וזה מה שהוא הביא. אני לא מאמין בלהוריד לקרקע אלא להיפך – מגיע להם שיישארו למעלה. זה לא משפיע על המשחק כי כשמגיעים למגרש, הם יודעים לעשות את הסוויץ' ולהיות מחוייבים. כשיש רגעים טובים צריך לדעת ליהנות מהם".


 בקבוצה מרוצים ממה שהוא הביא איתו. יוסי בניון (דני מרון) 


סגנון המשחק הצפוי: "אני לא חושב שאנחנו מסתגרים. אנחנו דווקא בקצב הבקעות טוב, מבקיעים צמדים ושלישיות. אין הוראה להסתגר, אלא להיות מחוייבים וטקטיים אבל בחלק ההתקפי הם מקבלים הוראות לצאת קדימה עם כמה שיותר שחקנים וליהנות מהמשחק". 


התקופה האחרונה
: "כנראה שזו מכבי פתח תקווה הכי טובה. הצלחנו להתחבר ולהיות מאוזנים בחלק הקדמי וההתקפי, מה שבתחילת השנה לא הצלחנו לעשות. היו לנו עליות וירידות, אבל היום אנחנו בסוג של איזון מסויים וזה לא משנה מי משחק".


המשך דרכו בעונה הבאה: "אני אפילו לשנייה לא מתעסק בזה. אני מרוכז בהצלחה עד הפלייאוף כדי לנסות להשיג את המטרה. חוזה צריך להיות רק אם רוצים ומרוצים. אם שני הצדדים ירצו בזה, אני אהיה פה ואם לא אז לא".


עוד לא רוצה לחשוב על העונה הבאה. שרון מימר (דני מרון)


על המשחק בסיבוב הקודם מול בני יהודה: "שם דווקא התחלנו להיכנס למומנטום טוב, ובמשחק הזה הם עקצו אותנו בדקה ה-90 ושינו לנו את המומנטום. אני מקווה שהפעם זה יהיה הפוך".


"יוסי מאוד הרים אותנו" חיזק עם יובל שבתאי. "מעבר לזה שהוא שחקן ברמה הכי גבוהה בארץ מקצועית, גם מבחינה מנטלית הוא חיובי, מחבר את כולם ומרים אותם. אתה לא יכול להיות ליד יוסי ולעמוד, אתה חייב לרוץ ולשחק כמו שצריך וזה כיף".


על סיכויי הפלייאוף העליון: "ברור שאנחנו מאמינים. אם הגענו למצב שניצחון יקרב אותנו למרחק של שלוש נקודות מהפלייאוף אז כמובן שאנחנו מאמינים. זה משחק שיכול להציל לנו את כל ההרגשה השלילית שהייתה עד עכשיו ולצאת לדרך חיובית וטובה".


תומאש סיבוק ועודד אלקיים, שנעדרו מהמשחק האחרון מול אשקלון בגין צבירת כרטיסים צהובים, ישובו להרכב במקומם של עידן אדהנני ודניאל בוסי, שזכו למחמאות ממאמנם. מי שהפעם ייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים הוא רומריו פירס, כשמי שיחליפו יהיה יובל שבתאי. לירוי צעירי, לא הצליח להתאמן ולא צפוי נכון לרגע זה להיות בסגל, כאשר מי שכן חזר להשתתף במשחקונים הוא עומר דנינו.


סתיו פיניש: "זה אולי המשחק הכי חשוב העונה"

בבני יהודה הגדירו את המשחק מול מכבי פתח תקווה כקריטי גם עבורם ועבור מקומם בפלייאוף העליון. המאמן יוסי אבוקסיס, קיים אסיפה, שעלתה לעיתים לטונים גבוהים, בשל אי שביעות רצונו מהמשחק הקודם של הקבוצה באשדוד. אבוקסיס צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב, כאשר אלמוג בוזגלו יפתח בחלק הקדמי, על חשבונו של מתן חוזז.



אלמוג בוזגלו. יחזור להרכב (אריאל שלום)


"אנחנו לא מרגישים את הדעיכה ביכולת שלנו. דצמבר היה חודש מדהים מבחינתנו ואחר כך למרות שהיו לנו הרבה תוצאות תיקו ותוצאות פחות טובות לאחרונה אני לא חושב שהכדורגל שלנו פחות טוב מלפני כן", אמר הקשר סתיו פיניש לקראת ההתמודדות. "פשוט היו דקות מסוימות שבהם נראנו פחות טוב. צריך כבר להתקדם הלאה. יש לנו משחק חשוב, אולי הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו צריכים להביא את הדקות הטובות שהיו לנו מול אשדוד. יכולנו לנצח שם ולא הצלחנו, נצטרך להביא יותר דקות טובות ואז אני מאמין שתהיה תוצאה טובה".


"זאת לא קלישאה, כל משחק הוא חשוב, גם אם היינו מנצחים באשדוד, זה היה המשחק הכי חשוב שלנו. בשבת זה משחק סופר חשוב מול יריבה שמתמודדת מולנו על המקום בפלייאוף. אנחנו צריכים לבוא כמו לכל משחק, ולנסות לנצח, זה גם מה שיוסי (אבוקסיס) רוצה. כמו שבאנו נגד בית"ר, נגד מכבי ובאר שבע ובכל משחק אנחנו רוצים לנצח, בטח משחק סופר חשוב על הפלייאוף".



"אנחנו לא מרגישים את הדעיכה ביכולת שלנו". סתיו פיניש (אריאל שלום)


על הלחץ שיש בקבוצה להשיג את המקום השישי: "האמת? לא חושב שהלחץ משפיע. יש לנו פער יחסית גדול ממכבי פתח תקוה שמתחתינו, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה, אלא מתעסקים בעצמנו. מתעסקים בלבוא להיות טובים לאורך כל המשחק. אין ספק שמכבי פתח תקווה קבוצה טובה. יש להם שחקנים מאוד מוכשרים והצירוף של יוסי בניון הביא להם איזשהו באז מסביב שכולם שם רוצים להצליח פתאום. יש שם שחקנים טובים, שנצטרך ללמוד אותם טוב ולנצח אותם כי אין ברירה אחרת".


הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, יובל שבתאי, יניב בריק, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן וגרגורי טאדה.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, איעד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי