"השינויים של רוטן ניצחו את המשחק"

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון על ק"ש שהרחיק את הקבוצה מהתחתית. המאמן זכה למחמאות. גרשון עלה למשחק פצוע. קאיו וקלאוס נדחקו הצידה וצפויים לעזוב בקיץ. אלאך החל במעקב אחר שחקנים זרים

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר הניצחון 0:4 הביתי על עירוני קריית שמונה. במשך דקות ארוכות עמדו שחקני חיפה אל מול הקהל שלהם וזכו למחיאות כפיים לאחר אחת הניצחונות החשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. במועדון שיבחו בעיקר את הצוות המקצועי בראשותו של פרד רוטן שהחזיר להרכב הראשון את שלומי אזולאי, שהעביר מספר מסירות נהדרות לשחקני ההתקפה.

עוד שיבחו את הצוות המקצועי על החילופים שהכניסו עוצמה במחצית השנייה ותרמו לניצחון המשכנע בסיום. "השינויים של רוטן שינו את המשחק והביאו לנו ניצחון. מגיע לו המון קרדיט, כאחד שנמצא פה שלושה שבועות ולומד את הקבוצה מהבוקר ועד הערב. כולנו תקווה שנמשיך ככה" אמרו במועדון. למרות הניצחון, ביקשו בחיפה להרגיע את השחקנים בכדי להתמקד כבר במשחק הבא מול בני סכנין. "יש לנו חשש ממאבקי התחתית וננסה לעשות את המקסימום בכדי לברוח מהאזור הבעייתי עוד במהלך העונה הסדירה" הצהירו הירוקים.

המאמן ההולנדי שוחח בחדר ההלבשה לאחר המשחק עם השחקנים ואמר להם: "אנחנו בהחלט מרוצים ושמחים מהתוצאה ובעיקר מכך שסוף סוף לא ספגנו שער. מצד שני אסור לנו לחגוג יותר מדי אלא לזכור שאנחנו עדיין בתחתית הליגה ונמשיך לעבוד קשה בכדי ליצור רצף חיובי".

לא מעט שחקנים זכו לשבחים מהצוות המקצועי ובראשם סינטיהו סלליך ששוב סיים משחק כמעט מושלם עם שער ושני בישולים. בנוסף, גם הקפטן רמי גרשון זכה לשבחים לאחר שעלה לשחק עם זריקה והציג יכולת טובה בההגנה. מאידך, המגן עומרי בן הרוש נותר מחוץ לסגל בגלל כיווץ בשריר הירך האחורי לאחר שנפצע באימון המסכם. הוא צפוי לעבור בדיקה נוספת שם תתברר חומרת פציעתו.


גרשון. עלה לשחק פצוע (דני מרון)

מי שיצאו פחות מרוצים במשחקים האחרונים הם הזרים, הקשר קאיו אלבש והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. הברזילאי מצא את עצמו בשני המשחקים האחרונים על הספסל ולא שותף דקה ואילו היווני כלל לא נכלל בסגל. "הצוות המקצועי בוחן את השחקנים לפי אימונים ולא לפי שחקן ישראלי או זר. מי שטוב, ישחק" אמרו בחיפה. נראה כי השניים יעזבו בקיץ אם מכבי חיפה תמצא להם את הקבוצות המתאימות. במקביל, המנהל הטכני מו אלאף כבר התחיל במעקב אחר שחקנים זרים שיהיו מועמדים להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. הערכה כי כבר עד תחילת הקיץ ינסו בחיפה להגיע לסיכום עם חלק מהשחקנים החדשים שיצטרפו לקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי