שרן ייני ואייל גולסה הפצועים לא יהיו בסגל מול הפועל עכו

שפונגין
חוסה רודריגס | עדי אבישי

שני שחקני ההרכב לא יעמדו לרשותו של ג'ורדי קרויף (20:15, ספורט1). המאמן נחוש את רודריגס לעניינים, אבל הבעיה היא שמחליפו דור פרץ עשה עבודה מצוינת

(גודל טקסט)

בשורות לא טובות למכבי תל אביב. כפי שפרסמנו אתמול (שבת), שרן ייני ואייל גולסה הפצועים לא יהיו בסגל במשחק הערב (20:15, ספורט1) מול הפועל עכו. 

בעניין אחר, חוסה רודריגס נחת בקיץ במכבי תל אביב כמי שאמור להיות "שובר השוויון" במאבק על תואר האליפות נגד הפועל באר שבע. ואכן הקשר הספרדי שהגיע מהבונדסליגה חיזק על כר הדשא בתחילת העונה את הרושם שנוצר לפני בואו ואף נראה כשחקן מפתח לשנים רבות. שחקנים בקבוצה היללו את רודריגס: "הוא עולה בשלוש דרגות על רובן מיקאל" (הקשר הפורטוגלי שהגיע באמצע העונה שעברה מסין).

אלא שאז במשחק החוץ מול אשקלון במחזור השישי (2:2) הספרדי נפצע במיניסקוס ונעדר יותר מחודש. כשחזר לאימונים גילה רודריגס שמעמדו השתנה. הוא שיחק מעט בעיקר כמחליף עד שלאחרונה אפילו לא היה לו מקום בסגל ושמו אף הוזכר כמועמד לעזיבה בחלון ההעברות של חודש ינואר. מצד שני מאמן הצהובים, ג'ורדי קרויף, חזר והבהיר שהחזרה האיטית מהפציעה היא שמשפיעה על חזרתו לרוטציה וכי בקרוב הספרדי יקבל יותר דקות.

הבעיה העיקרית של רודריגס היא היכולת המצוינת של דור פרץ שתפס את מקומו בעמדה מספר 6. מצד שני מכבי תל אביב לא הביא זר עבור אימונים בלבד כך שהצוות המקצועי שובר את הראש איך להחזיר את רודריגס לכר הדשא וכבר הערב (20:15, שידור ישיר בספורט1) במשחק החוץ מול הפועל עכו, אולי אפילו על חשבונו של פרץ שיירד לעמדת המגן הימני (יובל שפונגין מורחק, שרן ייני ואלי דסה פצועים).


פרץ. דחק את רודריגס עמוק לספסל (דני מרון)

בסביבת הקבוצה מבהירים כי רודריגס איכותי בקישור האחורי ופחות משפיע בקישור הקדמי שם שיתוף הפעולה בין איל גולסה ואבי ריקן פורה במיוחד.

על פי התירגולים של שני האימונים האחרונים הסיכוי של טל בן חיים לשוב להרכב כבלם ימני, השאלה היא מי יתפקד כמגן בצד ימין. במחזור הקודם במשחק מול הפועל באר שבע (0:1) הוסט פרץ לעמדה הזאת לאחר הרחקתו של שפונגין. האם זה מרמז על הבאות?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי