אשר אלון: הדברים הם רציניים, בחיים לא ראיתי מקרה כזה

אלי חכמון
אלי חכמון | אודי ציטיאט

בעלי הפועל רעננה עלה בראיון ל-103FM בעקבות ההאשמות החמורות בנוגע לאלי חכמון: "שלחתי את כל המידע שיש בידיי להתאחדות, זה בסיס לפתיחה בחקירה. חכמון פרה קדושה? צריך לעקור את זה מהשורש"

(גודל טקסט)

לאחר הסערה עם השופט אלי חכמון במשחק בין הפועל חיפה להפועל רעננה (1:1) בגינה יעמדו לדין בעלי הקבוצה מהשרון אשר אלון והמאמן מנחם קורצקי , בעוד שהבעלים הגיש תלונה חמורה בדרישה לפתוח בבדיקה חיצונית. אלון עלה לראיון ב-103FM והבהיר את הדברים.

הטעויות: "במשחק הזה היו שלושה פנדלים ברורים שלא ניתנו. אבל נתמקד במשיכה בחולצה כשהשופט אלי חכמון היה ליד האירוע וכולם חוץ ממנו ראו. למה הוא בכלל שובץ למשחק שלנו".

הראיות החמורות: "המידע שהגיע לידינו נשלח להתאחדות לכדורגל, וזה הבסיס לפתיחה בחקירה. הדברים הם רציניים מאוד. כל שבוע שומעים על המתרחש באיגוד השופטים ועכשיו יש הזדמנות לטפל בדברים. אני הרבה שנים בכדורגל הישראלי וראיתי הרבה דברים, אבל כזה מקרה עוד לא ראיתי. זה לא ייאמן".

על אלי חכמון: "העברתי את החומר שיש בידיי להתאחדות ואני בטוח שהם יטפלו בנושא. למה לא להעמיד אותו לחקירה, הוא פרה קדושה? צריך לעקור מהשורש ולהבהיר שאם יוכח שהם פעלו משיקולים זרים הם צריכים להיענש, זו לא בושה".

אלי חכמון. האשמות חמורות (אודי ציטיאט)
אלי חכמון. האשמות חמורות (אודי ציטיאט)

הטיפול בנושא: "אם השופטים יידעו שישלחו אותם לפוליגרף הם יירתעו לעשות דברים משיקולים זרים. אם לא יהיה פה משהו רציני זה לא ייפסק מהעולם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי