טוויזר: נצטרך לחזור מאשדוד עם נקודות, ביקורת על אוניקאצ'י

איציק טוויזר
איציק טוויזר | ערן לוף

בהפועל עכו התקשו לעכל את ההפסד למכבי תל אביב: "אם השוער שלהם נבחר למצטיין, זה אומר הכול". המאמן החמיא לרייכרט: "הביא לנו אגרסיביות במרכז השדה", החלוץ צפוי לאבד את מקומו בהרכב

(גודל טקסט)

"אם השוער של מכבי תל אביב נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, זה אומר הכול", כך הסבירו בכעס אנשי הפועל עכו בסיום ההפסד הביתי אמש (ראשון) לצהובים. נועלת הטבלה שוב זכתה ללא מעט מחמאות בעיקר על המחצית הראשונה כאשר הייתה טובה יותר אבל שוב יצאה הקבוצה של איציק טוויזר ללא נקודות. "ההחמצות שלנו הם לא רק חוסר מזל אלא גם חוסר ריכוז וזה נהיה חייבים לשפר אם אנחנו רוצים להישאר בליגה. רק פעם בעונה אפשר לתפוס את מכבי תל אביב ביום כזה חלש והיינו חייבים לנצל את זה", אמרו הבוקר במועדון.

מי שזכה לביקורת הוא פיטר אוניקאצ'י, שקיבל את חולצת ההרכב ונראה כי יחזור לספסל כבר במשחק הבא מול מ.ס. אשדוד. חלוץ נוסף שצפוי לחזור בקרוב הוא דודו ביטון. כזכור, האחרון נפצע במהלך משחק ההפסד מול הפועל באר שבע לפני כחודש ותוך שבועיים צריך להוריד את הגבס בידו ויחזור לאימונים עם הקבוצה. בעכו מאמינים כי החלוץ יחזור לכושר משחק לקראת הפלייאוף התחתון.


טוויזר
נראה מדוכא במיוחד בסיום ואמר: "עמדנו טוב במחצית הראשונה וכאשר לא כבשנו אז ספגנו בצד השני. אני חושב שאין שחקן שלא רוצה להבקיע והגענו למספיק מצבים אבל הכדור לא נכנס. נענשנו בסוף. אני מאמין שיש לנו סיכוי להישאר בליגה ונצטרך להוציא נקודות במשחק הבא מול מועדון ספורט אשדוד. מכבי הרבה יותר איכותית מאיתנו ואנחנו חייבים להוציא נקודות בקבוצות מהרמה שלנו. כל משחק מול קבוצת תחתית הוא משחק עונה". המאמן גם התייחס לקשר בן רייכרט: "הוא בכושר טוב והביא לנו הרבה אגרסיביות במרכז השדה".

מביט הלאה. טוויזר (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי