בסכנין מרוצים: "היה לנו חשוב לעצור את רצף ההפסדים"

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | דני מרון

במועדון שמחו משער השוויון הדרמטי של פושה מול מכבי נתניה. ביקורת על משחק ההגנה, בנין לשחקנים: "זו רק ההתחלה ומפה רק נעלה קדימה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אנשי בני סכנין חגגו אמש (ראשון) בסיום ה-1:1 מול מכבי נתניה את הנקודה הראשונה תחת טל בנין. במועדון שיבחו את המאמן בעיקר על הגישה במהלך המחצית השנייה כאשר בחר לבצע שלושה חילופים התקפיים שהוכיחו את עצמם כאשר עמראן אלקרינאווי וגם עידן שמש הכניסו המון אנרגיה שעזרה לקבוצה לכבוש את שער השוויון.

"היה לנו חשוב לעצור את רצף ההפסדים אבל אנחנו עדיין במצב מסוכן ונצטרך להמשיך ולנצח גם את מכבי חיפה במחזור הקרוב" אמרו במועדון והוסיפו: "החגיגות של חלק מהאנשים היו קצת מוגזמים בסיום. זכינו רק בנקודה אחת". אם משחק ההתקפה זכה למחמאות אז משחק ההגנה שוב היה פושר ושוב טעות בהגנה גרמה לשער הנתנייתי.

"בנין צריך לעבוד עם הבלמים ולקבל החלטה מי הבלמים המובילים שיפתחו במשחק ומי מהשחקנים יהיו על הספסל. לא יכול להיות שיש תחלופה ואין ביטחון לשחקנים. נתניה יכלו לכבוש שלושה שערים עוד במחצית הראשונה. לא ברור גם למה סארי פלאח נותר מחוץ לסגל", אמרו במועדון.


נקודה יקרה וראשונה. בנין (דני מרון) 


בנין
היה נרגש בסיום המשחק ואמר לשחקנים: "זו רק ההתחלה ומפה רק נעלה". לאחר מכן אמר בנין: "נקודה כמו לידה קשה והיה קשה להשיג אותה. לא תיארתי לעצמי שאחרי שלושה משחקים ראשונים שלי נהיה בלי נקודות. הסטטוס קוו שהיה שאלה משחקים תמיד ואלה שיושבים על הספסל תמיד שם. הבאנו שחקנים שתהיה תחרות על הסגל ועל ההרכב ובחרנו שחקנים בקפידה והבאנו שחקנים שמתאימים במרקם חברתי ומתאימים לנו מקצועית". המאמן גם התייחס לחזרתו של אברהם פאס: "הוא הוסיף לנו המון ביטחון ויש לו כדורגל. הוא היה פצוע מאז שאני הגעתי וכאשר חזר מהפציעה השתמשתי בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי