חוסר ודאות בנוגע לעתידו של יובל נעים באשקלון

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

אחרי ההודעה על כינוס מסיבת העיתונאים אצל הדרומיים, קיימת אפשרות לפיה המאמן, שידרוש פיצויים אחרי ארבע שנים במועדון, יעזוב. הנהלת המועדון גם צפויה להודיע על החלטות במבנה הניהולי

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל אשקלון הודיעה אמש (ראשון) כי היא תכנס מסיבת עיתונאים היום בשעה 13:00 ולפי ההערכות ידונו בין השאר גם בעתידו של יובל נעים. נכון לעכשיו, אין עדיין החלטה לגבי עזיבתו של המאמן למרות שבימים האחרונים היו שיחות בין הצדדים ועל הפרק עלתה גם האפשרות שנעים יסיים את תפקידו. במידה ויוחלט לסיים את תפקידו של המאמן, הוא צפוי לדרוש פיצויים על ארבע שנות עבודתו במועדון. הנהלת אשקלון, שמנוהלת ומתוקצבת על ידי העירייה, תמסור גם מספר החלטות בנוגע לעתיד המועדון והמבנה הניהולי שלה.

כזכור, נעים מונה למאמן אשקלון באוגוסט 2014 ויחד איתה שב אל ליגת העל. הוא זכה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית לפני שנתיים, והצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל אשתקד. הניצחון האחרון של הדרומיים היה על הפועל עכו ומאז הם ספגו הפסדים להפועל רעננה, מכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד, מכבי פתח תקווה ובמחזור האחרון לבית"ר ירושלים. 

רצף ההפסדים הוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום כאשר במחזור הבא היא תתארח אצל עירוני קריית שמונה. אשקלון צברה העונה 16 נקודות אחרי 22 מחזורים והיא רחוקה נקודה מחוף מבטחים. 




יעזוב? נעים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי