מקורביו של תמאש: "כץ מדבר איתו כל כמה ימים אבל אין שום הצעה"

תמאש
תמאש | ערן לוף

הרומני מעוניין להישאר בהפועל חיפה, אבל ממתין להצעה של הבעלים כשגם שיימן צפוי להשיב בקרוב לגבי עתידו. סרדל ייעדר מהמגרשים בחודש הקרוב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור מחר (שלישי) לאימונים לאחר שני ימי חופש ובמועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות כבר בראשון הקרוב במשחק הבית מול מכבי נתניה. במועדון התאכזבו מהתיקו בשבת מול רעננה, אך עדיין מאמינים כי יש להם את האפשרות להילחם על המקום בצמרת הגבוהה והמשחק הביתי הקרוב יהיה מבחן משמעותי עבורם.

מי שצפוי לחזור להרכב הקבוצה הוא גבי תמאש, שנעדר מהמשחק בשבת בגלל צהובים. בקבוצה היו רוצים לראות את תמאש ממשיך בקבוצה אך טרם הועברה הצעה רשמית בנושא. "כץ מדבר הרבה עם גבריאל וזה קורה כל כמה ימים אבל עדיין לא הועברה הצעה מסודרת. תאמאש כבר אמר לא פעם כי ישמח להישאר בחיפה אבל זה צריך להיות רצון מסודר של שני הצדדים", אמרו בסביבתו של הבלם.

שמואל שיימן קיבל הצעה מכץ וצפוי להחזיר את תשובתו בקרוב. כפי שפורסם בספורט1, המגן זוכה להתעניינות של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים כאשר גם מכבי חיפה עוקבת אחריו. במועדון מבינים כי העונה המצוינת של הרומני גורמת למספר קבוצות בכירות לפנות לשחקן וביניהן בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה.

מי שלא בטוח יחזור לשחק בראשון הוא הקשר רסמוס סטויטדט. האחרון נעדר גם מול הפועל רעננה בגלל פציעה ורק מחר תתברר שוב חומרת פציעתו. מי שבוודאות לא יהיה חלק מהקבוצה בחודש הקרוב הוא הקשר לירן סרדל. האחרון נפצע ובצילום MRI שערך התגלה קרע במיניסקוס. הקשר יעבור טיפולי אורטוסקופיה וייעדר כחודש ימים.

יישאר? תמאש (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי