אכזבה בסכנין: דוחא ייפתח רק מול בני יהודה

אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא | האתר הרשמי

האצטדיון הביתי ייפתח בתיחלת מארס והקבוצה תארח את מכבי חיפה שוב בעכו, בתקווה להשיג ניצחון ראשון בעידן בנין. אכזבה מצד חלק מהשחקנים שאיבדו את מקומם בסגל

(גודל טקסט)

לא מעט חיוכים היו אתמול (שני) באימון של בני סכנין לאחר שהקבוצה השיגה בתחילת השבוע נקודה ראשונה בעידן טל בנין לאחר שסיימה בתיקו מול מכבי נתניה. עם זאת, בסכנין יודעים שהקבוצה טרם ברחה מהאזור המסוכן ותרצה להמשיך את השיפור ביכולת כבר במשחק הקרוב בשבת מול מכבי חיפה (18:15, שידור ישיר בספורט4). בנציגת המגזר רוצים לחגוג ניצחון ומאמינים כי יש ביכולתם לעשות זאת מול הירוקים.

במועדון התאכזבו לשמוע שהמשחק ייערך בעכו ולא באצטדיון הביתי בדוחא, שכבר מוכן לאחר השיפוצים שערכו כחצי שנה. בבדיקה שנעשתה ביומיים האחרונים התברר כי יש עוד מספר סוגיות שטרם נפתרו ודוחא יהיה מוכן במלואו לקראת המשחק הביתי הבא מול בני יהודה בשלישי במארס. "רצינו לעשות חגיגה ולפתוח את המגרש שהיה אמור להיות מלא בגלל האוהדים, הירוקים אבל זה לא קרה", אמר גורם במועדון."מקווה שאוהדים שלנו יבואו בהמוניהם למשחק מול בני יהודה, שיהיה מפגש פיקנטי מול יוסי אבוקסיס".

מהצד השני מספר שחקנים הביעו את אכזבתם לאחרונה שאיבדו את מקומם בהרכב ואף בסגל במיוחד שחקני בית שראו את עצמם כשחקנים מרכזיים בתקופה האחרונה. בסכנין הביעו גיבוי במאמן ואמרו: "כל שחקן צריך להבין שאין מקום בטוח בהרכב. מי שיהיה טוב וייבחר על ידי הצוות המקצועי, ישחק".


דוחא. ייפתח רק בתחילת מארס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי