ניצחון לבני יהודה בבוררות נגד מרשיץ': "תבע סכומי עתק והכפיש"

מרשיץ'
מרשיץ' | ערן לוף

הקרואטי חויב על ידי הבורר חנוך קינן לשאת בהוצאות המועדון בסך כעשרת אלפים שקלים ותשלום מלוא שכרו, הזהובים מסרו: "נמשיך להתנהל בהגינות ובמקצועיות"

(גודל טקסט)

הבורר עורך הדין חנוך קינן, שניהל את הליך הבוררות שהגיש הקשר אנטוניו מרשיץ' נגד בני יהודה, פירסם את החלטתו וקבע כי הוא דוחה את תביעתו של השחקן ואף חייב אותו בתשלום מלוא שכר טרחת הבורר והן בהוצאות המועדון בסך כעשרת אלפים שקלים לפני מע"מ.

גורמים בסביבתו של מרשיץ', שבינתיים הושאל עד לסיום העונה לבני סכנין, טוענים כי הקשר ימשיך בתביעתו לקבל את כל הכספים המגיעים לו לטענתו. בהנהלת בני יהודה נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון בהליך הבוררות ובהודעה שיצאה הבוקר מהמועדון נכתב: "בחודש דצמבר הגיש שחקן המועדון, אנטוניו מרשיץ', תביעת בוררות כנגד מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א במסגרתה תבע סכומי עתק, העלה טענות כוזבות והכפיש את מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א והעומדים בראשו בצורה חסרת תקדים. מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א סירב להיגרר להתנהלות הפרובוקטיבית כאמור, לא הסכים לנהל את ההליך בכלי התקשורת והקפיד על העלאת מלוא הטענות בפני כבוד הבורר חנוך קינן, באמצעות היועץ המשפטי של המועדון עו"ד רועי רוזן".

עוד נכתב בהודעה שפירסמו הזהובים: "מבלי להיכנס לפרטי ההליך, ברצוננו להודיע כי הבורר הנכבד הורה אתמול על מחיקת תביעתו של השחקן ואף חייב את השחקן הן בתשלום מלוא שכר טרחת הבורר והן בהוצאות המועדון בסך 10,000 ש"ח + מע"מ. מועדון הכדורגל בני יהודה ימשיך להתנהל בהגינות ובמקצועיות, תוך שמירה על זכויותיו וכן על השם הטוב שלו, של מנהליו, שחקניו, עובדיו והפועלים מטעמו".


מרשיץ'. ימשיך בתביעתו לקבל את כל הכספים המגיעים לו לטענתו (אריאל שלום) 

בסביבתו של מרשיץ' אמרו היום: "משנוכח כי אין רצון אמיתי לפשרה מצד המועדון נסוג מרשיץ' מתביעת השחרור והותיר על כנה את התביעה הכספית. הוא מכבד את קביעת הבורר כי עליו לשאת בעלויות הנובעות מהשינויים במבנה כתב ההגנה וכתב התביעה. יחד עם זאת מרשיץ' משוכנע כי בסופו של יום יקבל את כל המגיע לו כפי הרשום בחוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי