דני עמוס: תמיד רוצה להיות בנבחרת, אבל זו לא החלטה שלי

דני עמוס
דני עמוס | ערן לוף

בראיון ב-103FM, שוער מכבי נתניה התייחס למצב הקבוצה שרוצה להבטיח מקום בפלייאוף: "דראפיץ' וברדה? כמו אבא ואמא. אפשר לפנות אליהם בכל צרה". וגם: האימונים עברו לווינגייט, השחקנים בגיוס תרומות למען הקמע

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו מאוכזבים מאוד מהתיקו מול בני סכנין ביום ראשון האחרון ומקווים להשלים את המשימה ולהבטיח את המקום בפלייאוף העליון כבר ביום ראשון הקרוב מול הפועל חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט1). "הניצחון הזה היה חשוב לנו לא רק לפלייאוף העליון. ידענו שאם ננצח את סכנין נגיע לסמי עופר במרחק של ארבע נקודות מהפועל חיפה ונוכל לנצח שם ולהתקרב אל המקום הרביעי", סיפרו שחקנים בקבוצה.

אמש, התראיין שוער הקבוצה דני עמוס, שרושם עונה מצויינת, לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הדרך של המועדון העונה והתייחס גם לסגל הצעיר: "אני חושב שזה קשור לניסיון ולדרך שאנחנו בונים במכבי נתניה. קשה לבוא בטענות לשחקנים צעירים בשנה הראשונה בליגת העל. אנחנו בסך הכל עושים עונה טובה ונקווה שנגיע לפלייאוף ונעשה שם הרבה בלאגן ומשחקים טובים. חסר לנו את הניסיון כדי להרוג משחקים ולנצח 0:1. בזה אנחנו נופלים כרגע ואנחנו עובדים על זה".


חסרונו של ערן לוי:
"היו לנו משחקים טובים מאוד בלי ערן לוי והיו כאלה גם איתו. אנחנו לא נופלים על שחקן כזה או אחר. בתור קבוצה אנחנו מתקשים להרוג משחקים".


עמוס. מאמין בקבוצה (ערן לוף)

הציפיות: "אנחנו בסך הכל שלושה שחקנים מעל גיל 30 בקבוצה. יכול להיות שהציפיות השפיעו. יש הרבה לחץ ולפעמים לא מצליחים להתמודד עם זה. לא הייתי מגיע למכבי נתניה אם לא הייתי מאמין שנעשה עונה טובה. בתחילת העונה, עונה טובה מבחינתי הייתה מקומות 8-9. עלינו על הציפיות של כולם וגם של עצמנו. עבדנו קשה והתחברנו בקיץ. אני מקווה שבפלייאוף כולם יראו איזו קבוצה טובה יש לנו".


על עצמו:
"לקח לי זמן להתחבר כאן ולהבין בדיוק מה רוצים ממני. הבנתי את זה, לקחתי על עצמי את האחריות ואני אוהב את זה. אני תמיד רוצה להיות בנבחרת, אבל זו לא החלטה שלי".

על דראפיץ' וברדה: "אני חושב שזה מדהים. בהתחלה היה קשה לקבל את זה ולהבין איך זה עובד. זה כמו אבא ואמא. אתה יכול לפנות לשניהם בכל צרה ובכל בעיה. אתה מקבל הוראות משניהם ושניהם מסונכרנים בצורה מדהימה. יש לך שני אנשים לפנות אליהם והם ייתנו לך את אותה התשובה".



דראפיץ' וברדה. מסונכרנים בצורה מדהימה (דני מרון)

במקביל, שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי ואנשי המועדון יצאו בשבועות האחרונים בקמפיין למען האוהד דוד ג'ורג', שמשמש גם כקמע של הקבוצה. דוד, שמכונה דודו, חלה בסרטן הכבד ויצא בסיוע חבריו במסע להצלתו והתמודדותו עם מחלת ה-EHE הנדירה ממנה הוא סובל. שחקני הקבוצה מנסים לסייע ואף נמצאים איתו בקשר יומיומי וגם אחד משני המאמנים, שי ברדה, ביקר אותו בסופ"ש האחרון. במקביל, הקטין שהותקף בנתניה על ידי חבורה של בריונים וזכה לביקור מסלובודאן דראפיץ', היה אורח הכבוד של הקבוצה במשחק מול בני סכנין.

עקב שזרוע במתחם האימונים, הקבוצה עורכת את אימוניה השבוע במגרש האימונים בווינגייט. דיא סבע המורחק, שייעדר מהמשחק ביום ראשון הקרוב בסמי עופר, בטוח שלא היה צורך בהרחקתו בצהוב שני: "לא הייתה כניסה מסוכנת ולא נכנסתי עם רגל קדימה. ניסיתי בכלל רק לקחת את הכדור", אמר לחבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי