שיימן דחה את הצעת הפועל חיפה, ב"ש הצטרפה למירוץ

שמואל שיימן
שמואל שיימן | מאור אלקסלסי

מקורבים למגן הפועל חיפה מספרים כי ההצעה להארכת החוזה נמוכה. בסביבתו אמרו: "שוחחנו עם מכבי, חיפה ובאר שבע. קלינגר מעריך אותו, אבל זה לא מספיק כדי שיישאר"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (שלישי) לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה (20:30, ישיר בספורטHD1). בכרמל רוצים לחזור למסלול הניצחונות ולבטח כאשר מדובר בקרב ישיר מול קבוצה שתילחם מולה בפלייאוף העליון.

במועדון עוד זוכרים את התיקו בשבת מול הפועל רעננה (1:1), בו הקבוצה הגיעה לאינספור מצבים, אבל לא הצליחה לנצח. המאמן ניר קלינגר שוחח עם השחקנים וביקש מהם לשמור על ריכוז במשחקים הקרובים שיהיו קריטיים לקראת המאבק בפלייאוף העליון. "אנחנו רוצים להגיע בפער משמעותי מלמטה ולהישאר קרובים לשלישייה הראשונה כדי להיאבק על המקום הגבוה ביותר. אפשר לעשות דברים מדהימים העונה", אמר אחד השחקנים. טרם ברור אם רסמוס סטויטדט, שנעדר מול רעננה, יחזור להרכב מול נתניה. השוודי עדיין סובל מכאבים ולכן רק ביומיים קרובים תתברר כשירותו של השחקן.

בינתיים, הבעלים יואב כץ ממשיך בשיחות עם שחקנים להם אין חוזה לעונה הבאה. בשלב זה נראה כי המגן שמואל שיימן מתרחק מהאדומים. במועדון אומנם משוחחים עם נציגיו של שיימן, אולם נראה כי ההצעה הכספית נמוכה משמעותית מההצעות שיקבל השחקן מהקבוצות הגדולות וגם ממספר קבוצות בחו"ל.

לספורט1 נודע שהפועל באר שבע הצטרפה למירוץ אחר שיימן. בסביבתו של המגן אישרו כי הוא דחה את הצעת הפועל חיפה ולמעשה ממתין להצעה הטובה ביותר ועד עתה היו אלה מכבי תל אביב ומכבי חיפה שהתעניינו. מקורביו של המגן ציינו כי התקיימו שיחות עם שלושת המועדונים הגדולים, אך טרם הושג סיכום.

"ניר קלינגר מאוד אוהב את השחקן ולראייה שיימן הוא השחקן ששיחק הכי הרבה העונה וגם שמואל מאוד מעריך את ניר, אבל זה לא מספיק" אמרו בסביבתו של השחקן. גם בסביבתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש מחכים להצעה רשמית כדי לנסות ולהגיע להסדר לגבי השנתיים הקרובות.


תמאש חוגג עם קלינגר. עדיין מחכה להצעה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי