רשמי: מסאיי דגו מונה למאמנה החדש של הפועל אשקלון

מסאיי דגו
מסאיי דגו | צילום: הפועל אשקלון

הקבוצה מהדרום החליטה להמר על המאמן הצעיר שפוטר מהפועל כפ"ס כמחליפו של יובל נעים, דגו: "שמח לשוב למועדון, כולי תקווה שנעמוד במטרות"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: הפועל אשקלון הודיעה על החתמתו של מסאיי דגו למאמן החדש במקומו של יובל נעים שפוטר מתפקידו ביום שני אחרי ארבע שנים במועדון.


מסאיי דגו, ששב לקבוצה בה שיחק, אמר במעמד החתימה: "אני שמח מאוד לשוב למועדון אותו אני מכיר היטב עוד מהיות שחקן בקבוצה. הפועל אשקלון תמיד הייתה עבורי בית חם ואני מודה לראשי המועדון על ההזדמנות להעניק לי את מושכות האימון. אני מאמין מאוד בהצלחת הקבוצה וכולי תקווה כי נעמוד בסוף העונה במטרות שהצבנו לעצמנו".



מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, אמר: "אני שמח לצרף את מסאי דגו לשורות הפועל אשקלון. מסאיי, נחשב למאמן מבטיח בנוף הכדורגל הישראלי, החיבור שלו לאשקלון עוד בהיותו שחקן, ההיכרות רבת השנים עם המועדון, עם קהל האוהדים ובכלל, היטו את הכף לטובתו והכריעו את סוגיית המאמן הבא של הפועל אשקלון. אני מאחל למסאי המון הצלחה בתפקיד המאתגר, וכמובן אנו נעמוד לרשותו בכל עת".


גם אריק בנאדו ואלי כהן הרמת גני (שאימן בין השאר בבני סכנין ובהפועל חיפה) היו ברשימת המועמדים, אך ראשי המועדון התרשמו מתוכניות העבודה של המאמן הצעיר שפוטר לפני מספר שבועות מהפועל כפר סבא והחליטו להפקיד בידיו את הקבוצה במאבקי ההישרדות. כעת יצטרכו למנות לצדו עוזר מאמן שמחזיק בתעודת פרו.



מסאיי דגו לאחר החתימה (הפועל אשקלון, האתר הרשמי)
מסאיי דגו לאחר החתימה (הפועל אשקלון, האתר הרשמי)


גיא לוזון ופליקס נעים סירבו לתפקיד למרות פניות מהמועדון, כשגם שלומי דורה שהיה מועמד לא יעמוד על הקווים באשקלון לאור סירובה של אחי נצרת לשחררו. "אנחנו נבחן את הדברים בצורה נכונה וללא לחץ", אמר מוקדם יותר גורם באשקלון. "יש לנו כמה מועמדים ונבחר את מי שהכי מתאים לנו מכל הבחינות".



פליקס נעים. סירב לתפקיד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי