פרד רוטן: עם כל הכבוד לשחקנים, אף אחד לא מסי

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין ( 18:15, ספורט4): "הבעיה היא לא הלחץ אלא הביטחון של השחקנים". סלליך: "חייבים לטפל בנפילות הגדולות במשחקים"

(גודל טקסט)
 אחרי ה-0:4 הגדול על עירוני קריית שמונה במחזור האחרון, מכבי חיפה מתכוננת למשחק הליגה הקרוב בשבת מול בני סכנין  (18:15, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. מי שבספק למשחק הם עומר דמארי ועומרי בן הרוש לאחר שערכו אימון חלקי.


מאמן הקבוצה פרד רוטן אמר לקראת המשחק: "כל משחק קשה עבורנו. כי לקבוצה בתחתית אם אתה מנצח זה לא מבטיח כלום לגבי המשחק הבא. זאת קבוצה שנלחמת וכל משחק עבורנו הוא קשה. כל המאמנים התחילו משינויים קטנים. אני פה שלושה שבועות, ובשבילי חשוב שיהיה סדר בקבוצה וזה הבסיס כדי לנצח משחקים. זה לא רק אני, זה פרוייקט של המועדון ולכולם יש חלק בתוצאות במשחקים האחרונים".



הלחץ:
"הלחץ תמיד נמצא במועדונים גדולים. הבעיה היא הביטחון של השחקנים ואנחנו משחקים בתחתית, ואנחנו צריכים לצבור נקודות מהתחתית כדי שיקבלו ביטחון ונטפס במעלה בטבלה. גם בשבילי זה חדש להגיע למועדון עם הרבה ציפיות בתחילת העונה שנלחם בתחתית. זה עולה לי בהרבה אנרגיה לגלות מה הבעיה אי אפשר לשנות הכל בפעם אחת".



רוטן. הלחץ לא מפריע לו (ערן לוף)


השינויים:
"אני מאמן חדש שרוצה לראות שחקנים ולקבל החלטה. כי אני חושב שעם כל הכבוד לשחקנים, אין לנו פה מישהו שדומה למסי. אז אני רוצה לראות עוד שחקנים".



אם אטיין ריינן יציל את הקבוצה מירידה:
"אני מצפה ממנו לעשות את העבודה שלו ובשבילי זה מספיק. אני חושב שהסיבה העיקרית שהוא הגיע היא כי לא היה לנו בלם גיבוי, אז מקווה שהוא יראה לנו שעשינו את ההחלטה הנכונה".



סינטיהו סלליך שיש לצד המאמן ההולנדי הוסיף: "אני חושב שאנחנו נמצאים בקו עלייה, אמנם לא מאוד חד.  יש לנו דקות מצויינות, אבל לצד זה נפילות גדולות כמו ההבדל בין המחציות בדרבי בגביע. צריך לתת דגש על הדברים האלה וזאת הייתה הבעיה שלנו לאורך כל העונה. אנחנו כשחקנים מקצוענים יודעים איפה אנחנו נמצאים וכשמתחילים עונה כמו שהתחלנו מתרגלים למצב ויודעים שנגד כל קבוצה צריך לבוא ולהילחם בבית או בחוץ. חוסר היציבות שלנו מאוד מאוד גדול השנה ואני חושב שאת זה אנחנו צריכים לשפר".




ריינן. מכבי חיפה בחרה נכון? (ערן לוף)


היכולת הטובה שלו: "לא חכם לדבר על המספרים שלי כי יש מספיק שחקנים בקבוצה שנותנים את המספרים כמוני. אני שמח לתת את החלק שלי, אבל הייתי שמח אם הקבוצה הייתה נותנת מספרים טובים יותר. מבחינתי זאת עונה מאכזבת. הגולים זה בונוס שלי. אני רוצה שהקבוצה תתרומם ולשם אנחנו מכוונים. אני מרגיש מצויין עם מה שאני עושה על המגרש ויש לי הערכה גדולה מאנשי מקצוע והאוהדים וזה מחמיא לי. חובת ההוכחה עליי ממשחק למשחק ואני משתדל לעזור לקבוצה, זה מה שמעניין אותי".


כשנשאל סלליך מה חסר בקבוצה, רוטן לחש באוזנו "מסי", ועורר גלי צחוק. לאחר מכן ענה הקשר: "יש כל כך הרבה דברים שאפשר לדבר עליהם, אבל עד סוף העונה נגיע לכל משחק, ננסה להחזיר את היציבות, לשמח את הקהל, לנסות למקסם את העונה הזאת ולבנות את עצמנו לעונה הבאה".



העבודה עם פרד רוטן: כל מאמן שמגיע מביא את האני מאמין שלו. אני לא חושב שזה מתפקידי לבוא ולחלק ציון למאמן כזה שאימן בקבוצות גדולות ולא בכדי הוא היה שם. הוא מנסה לעבוד איתנו מבחינה מנטלית ועל הביטחון ואני מקווה שיעשה את העבודה ויצליח איתנו".

 


סלליך. השערים הם רק בונוס (ערן לוף)


אם הוא חושב על חזרה לאירופה: "לא חושב שזה הזמן לחשוב על אירופה. אני פה במכבי חיפה, בבית שלי, מרגיש מצויין. שמח להיות פה ושמח שאני עוזר למכבי חיפה".


המשחק הקרוב מול בני סכנין: "כל משחק שלנו באזורים האלה יהיה על שש נקודות ואם נבוא עם יותר סבלנות, לא נאבד את הראש ונשחק מרוכזים, נבוא לנצח. יהיה משחק קשה. סכנין קבוצה טובה, מסתגרת ואגרסיבית מאוד. נגיע ונעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ונקווה לשלוש נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי