תורג'מן: הפועל חיפה מחפשת יותר מכרטיס לאירופה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

החלוץ התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והצהיר: "הסתכלנו לגדולות בתוך הלבן של העיניים. הכל פתוח". וגם: עזיבתו של חנן ממן, היכן הוא ישחק בעונה הבאה וההבדלים בינו קבוצתו הנוכחית למכבי חיפה

(גודל טקסט)

"אני ממש לא חושב שאפשר להגיד שהפועל חיפה מחפשת רק את הכרטיס לאירופה. אנחנו חזק בתמונה. הסתכלנו לכל הקבוצות הגדולות בתוך הלבן של העיניים ולא נפלנו מאף אחת מהן. אמנם היו לנו מעידות לאחרונה, אבל כלום לא סגור", כך הצהיר הערב (רביעי) אלון תורג'מן בתוכנית הספורט של 103 FM כאשר נשאל על הסיכויים של קבוצתו לעשות סנסציה ולזכות באליפות.

תורג'מן המשיך: "הכל עדיין פתוח בצמרת. יש עוד 14 מחזורים והמון נקודות בקופה. אם אנחנו נמשיך ביכולת שאנחנו מציגים עכשיו, ננצח משחקים כמו אלו שסיימנו בתיקו בתקופה האחרונה. עכשיו זה המאני טיים והשחקנים הבוגרים יותר צריכים לקחת אחריות ולהוביל את הפועל חיפה קדימה".

המאבק בצמרת: זה די חדש למועדון כל הסיטואציה הזו, אבל אין לנו זמן להסתגל כי בכל מחזור יש לנו מלחמות עולם על המגרש. אני מקווה שכבר ביום ראשון מול מכבי נתניה זה יקרה. מהמחזור הרביעי אנחנו שומעים שהפועל חיפה זה גימיק ושזה יחלוף. אנחנו כאן ואנחנו משחקים כדורגל טוב והתקפי".


מכוון גבוה. אלון תורג'מן עם ניר קלינגר (עדי אבישי)

ההבדלים בין הפועל חיפה למכבי חיפה: "מכבי חיפה מבחינת תנאים זה מועדון שמתאים לאירופה ואי אפשר לקחת מהם את זה. גם בהפועל חיפה יש תנאים נוחים. המתקן החדש שלנו ברמה גבוהה מאוד".

עתידו: "אני חתום כאן לעונה אחת. כשהגעתי למועדון לא ציפיתי שזה מה שיהיה והדברים התפתחו בצורה נהדרת. הבקעתי שמונה שערים בליגה ו-11 בסך הכל. טוב לי. נסיים את העונה ואדע יותר לגבי ההמשך. יש כבר דיבורים ראשונים עם אנשי הפועל חיפה על העונה הבאה. מעבר לקבוצה גדולה? יש המון דברים שאני בוחן לפני כסף".

עזיבתו של חנן ממן: "זה טבעי. שחקנים טובים שנשאירים בלי חוזה מבוקשים אצל קבוצות גדולות. למה לא החתימו אותו על חוזה? אני מאמין שעשו עבודה מאחורי הקלעים".


מעבר טבעי? חנן ממן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי