אבוחצירה: מכבי ת"א זה הכי קשה בליגה, למעט טרנר בחוץ

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

חלוץ הפועל רעננה התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק בשבת מול המוליכה (16:00, ישיר בספורטHD4): "רוצים לנצח". קורצקי במסיבת העיתונאים: "אולי עם קצת מזל נצליח לצאת עם שלוש נקודות"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תתארח בשבת באצטדיונה הביתי בנתניה מול המוליכה מכבי תל אביב (16:00 ספורטHD4), תקווה להפתיע את ג'ורדי קרויף ולנצח לראשונה העונה באצטדיונה הביתי, גם אם מדובר במשחק חוץ.


מהמשחק ייעדר הקשר המושאל ממכבי תל אביב אור דסה שהורחק בשבוע שעבר מול הפועל חיפה בכרטיס אדום. המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "לאחר המשחק מול הפועל חיפה דיברנו עם השחקנים על הדברים היותר טובים שהיו במיוחד במחצית הראשונה – אני חושב ששיחקנו מחצית כמעט מושלמת, במחצית השנייה ידענו לשמור על התוצאה לאחר שספגנו את השוויון, הקבוצה עמדה כמו שצריך והייתה מחויבת וזה מאוד משמח אותי.




"עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול מכבי תל אביב. אנחנו יודעים שמכבי תל אביב היא קבוצה חזקה שמאומנת היטב עם הרבה אופציות גם מהספסל וגם משחקנים שנמצאים בהרכב. אנחנו מתכוננים אליה כמו שצריך וצפוי לנו משחק קשה, אבל נבוא עם הרבה ביטחון, אמונה ואולי עם קצת מזל נצליח לנצח את המשחק", הוסיף קורצקי.


גם הקשר רועי שוקרני דיבר לקראת ההתמודדות מול הצהובים: "אחרי האכזבה בתיקו מול הפועל חיפה, התאמנו מאוד חזק וממוקד השבוע. אנחנו יודעים שמדובר באחת הקבוצות הטובות בארץ ומול הקהל הביתי שלה, אבל אנחנו לחלוטין לא מוותרים ובאים על מנת להוציא נקודות מהמשחק הזה. עבורנו כל משחק עד סוף העונה הוא מלחמת עולם וככה אנחנו מתייחסים לזה, במלוא הרצינות. השחקנים יבואו לתת את הכל על הדשא כדי לצאת עם תוצאה טובה מול מכבי תל אביב".



רועי שוקרני. "כל משחק הוא מלחמת עולם" (עדי אבישי)


בהמשך עלה שמעון אבוחצירה, חלוץ הפועל רעננה, להתראיין בתכנית הספורט של 103FM ואמר לקראת המפגש: "זה המשחק הכי קשה בליגה, למעט טרנר בחוץ. יהיה אצטדיון מלא באוהדי מכבי תל אביב, אבל אנחנו רוצים לנצח בדיוק כמו שמכבי רוצים".


השינויים הרבים על הקווים: "עברנו טלטלה לא נחמדה מבחינת החלפת מאמנים בתחילת שנה, כי אני חושב שבנו את הקבוצה לא נכון והבעלים התעשת. עשו שינוי בריא טוב, כי היו מאמנים טובים בתחילת שנה וזה לא עבד – ומנחם המאמן הנכון במקום הנכון". 


עוד אמר החלוץ על מכבי תל אביב: "אנחנו בכל משחק מגיעים למצבים ואני מקווה שכולנו וגם אני באופן אישי נגיע למצבים ונצטרך לנצל את ההזדמנויות כדי להבקיע. אני אעשה את הכל כדי שזה יקרה".




 עברנו טלטלה. אבו חצירה (יוני אריאלי)


היכן הוא רואה את עתידו: "הגעתי להפועל רעננה כי זה מה שרציתי. בקיץ נגמר לי החוזה ואני אעשה את הכל כדי שנישאר בליגה, זה הדבר הכי חשוב".


דבריו של אשר אלון
: "הוא צודק במאה אחוז, הוא אמר דברים נכונים ומישהו במועדון היה צריך להתעורר. זה חשוב מה שהוא עשה. טעויות קורות לפעמים לטובתך ולפעמים לרעתך, אבל הוא צדק ואנחנו מסכימים איתו. הוא רק חיזק אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי