זעם בהפועל חיפה: שיימן נעדר מאסיפת הקבוצה ויעמוד לדין

שמואל שיימן
שמואל שיימן | מאור אלקסלסי

המגן שנמצא במו"מ עם הפועל ב"ש ממשיך להכעיס את ראשי המועדון אחרי שהתחמק מהשיחה בין יואב כץ לשחקנים: "הוא עושה נזק רק לעצמו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, אבל בשלב זה במועדון ממשיכים לעסוק בעתידו של המגן שמואל שיימן.


כזכור האחרון סירב להצעת המועדון להאריך את חוזהו ובמקביל נמצא במשא ומתן עם האלופה הפועל באר שבע. בחיפה הביעו זעם כלפי השחקן על כך שבחר לנהל משא ומתן כל עוד חיפה נמצאת במאבק מול באר שבע.



גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "חבל ששמואל לא כיבד אותנו כמו שכיבדנו אותנו. מותר לשחקן לא לקבל את ההצעה שלנו, אבל לא היה קורה כלום אם היה מגיע לפחות לסיום החוזה". כבר אתמול הדיח המאמן ניר קלינגר את שיימן מהתרגול ובחיפה אף ציינו כי בשלב זה יישאר על הספסל או אפילו מחוץ לסגל.



שיימן. ייתכן שסיים את העונה בהפועל חיפה? (לירון מולדובן)


אם לא די בכעס של הפועל חיפה על המגן, אז במועדון מתכוונים להעמידו לדין וזאת לאחר שהתברר כי השחקן לא נשאר לאסיפה שכללה שיחה בין הבעלים יואב כץ לבין השחקנים. במועדון זועמים על השחקן שלטענתם לא הודיע כי לא יהיה באסיפה. "שמואל עושה נזק לעצמו" אמרו בחיפה. אגב במהלך השיחה ביקש כץ לשאול את השחקנים כיצד הם מתכוונים לחזור למקום הראשון ולאחר ששמע את תשובות השחקנים הודיע כי הם יזכו בבונוס במידה שהקבוצה תגיע לאירופה.



במקביל קלינגר עצמו מנסה להחזיר את הפוקוס לליגה. חלוץ הקבוצה, ראדו גינסארי, אמר לקראת המשחק: "מדובר בשתי קבוצות שהן ההפתעות של הליגה. גם אנחנו וגם נתניה משחקים כדורגל מצוין ואני מזמין את כל אוהדים להגיע. במהלך השבוע דיברנו הרבה על נתניה והם היו הראשונים שניצחו אותנו בסיבוב הראשון ואנחנו רוצים להוכיח שזאת הייתה תקלה. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ולסיים כמה שיותר גבוה. אנחנו רוצים לאליפות. רצינו את הפלייאוף והשגנו וכעת אנחנו מסתכלים קדימה. שיחקנו מול קבוצות בכירות כמו באר שבע ומכבי ועדיין לא הפסדנו להם".



גינסארי. חולם אליפות עם הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)


גינסארי התייחס לעתידו ואמר: "אני כרגע מרוכז ממשחק למשחק אבל אם יואב אמר שאני סגור ב-90 אחוז אז אולי הוא יודע מה הוא אומר. בכל מקרה בסוף העונה אקבל החלטה לגבי עתידי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי