דראפיץ': רוצים להשפיע גם בפלייאוף. שיימן? מגרלשווילי יותר טוב

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מכבי נתניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת הפועל חיפה, ערן לוי הוסיף: "הם יותר טובים מאיתנו". עלי מוחמד סובל מכאבים וספק אם יפתח, ריביירו צפוי להחליף את קייטה.

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו ביום ראשון מול בני סכנין, במכבי נתניה ירצו להבטיח סופית את מקומם בפלייאוף העליון כשיתארחו בסמי עופר אצל הפועל חיפה בתחילת השבוע הבא (ראשון, החל מ-20:10 בספורטHD1).

"לא מעניין אותי אם נבטיח את הפלייאוף היום, מחר או מחרתיים. אמרתי גם אחרי המשחק, אני רוצה שנהיה רציניים עד הסוף וגם בפלייאוף לא נרצה להיות קבוצה שבאה, אומרת תודה לקהל והולכת הביתה עם הפסד", התייחס המאמן סלובודאן דראפיץ' לאפשרות שקבוצתו תבטיח את מקומה בפלייאוף העליון כבר ביום ראשון. "אנחנו רוצים להיות משפיעים גם בפלייאוף העליון ולבנות את עצמנו לעונה הבאה. אנחנו לא רוצים לעשות השנה פלייאוף עליון ובעונה הבאה להיות בפלייאוף התחתון ושתהיה נדנדה כאן. אנחנו רוצים לבנות את המועדון הזה ולקחת אותו למקומות בהם הוא ירצה להיות".

המטרות: "הכל יכול להיות. בשנה שעברה פנטזנו להישאר בליגה הלאומית ובסוף היינו בפלייאוף ועלינו ליגה. המטרות נבנות לפי התוצאות והיכולת. אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים ושכולם מפרגנים לנו וכן רוצים להגיע הכי גבוה שיש. זה מה שנרצה לעשות ובינתיים זה הולך כמו שצריך. אם תראו איך הם מתאמנים תבינו כמה הם רציניים".


דראפיץ'. רוצה להשפיע גם בפלייאוף העליון (אודי ציטיאט)

על הפועל חיפה והבעיות סביבה וסביב שיימן: "קודם כל להפועל חיפה יש מגן יותר טוב משיימן, הוא יושב על הספסל וקוראים לו חיים מגרלשווילי. אני זוכר אותו ממכבי חיפה. יש קבוצות כמו בית"ר שחיות בבלאגן. הפועל חיפה קבוצה טובה עם היררכיה ברורה ומאמן טוב. הם משחקים טוב ואנחנו ממש לא באים פייבוריטים. אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו כמו בסיבוב הראשון. יהיה משחק מעניין ופתוח עם הרבה הזדמנויות. אנחנו, הפועל חיפה ובני יהודה עושים עונה מפתיעה. לא נתנו לנו סיכוי לפלייאוף עליון בניגוד לב"ש, מכבי ובית"ר שהיה ידוע שיהיו בפלייאוף העליון. אני לא מאמין בבלאגן – הם קבוצה טובה עם הבלאגן ובלעדיו".

ערן לוי הוסיף: "אנחנו לא באים בגישה שאפשר לאבד את המקום בפלייאוף העליון, כשאנחנו כל כך קרובים, לא רוצים לחשוב על זה בכלל", אמר ערן לוי לקראת המשחק. "אנחנו עם רגל וחצי שם, אבל עם חשיבה טובה. לא רוצים להגיע לפלייאוף העליון ולהיות שם תפאורה. לא נהיה קבוצה שתתן 3 נקודות בטוחות למי שתבוא מולה. לא נשתמש בכל מני קלישאות של 'הורדנו את הרגל מהגז', או 'הראש לא במקום'.

תוצאת התיקו מול סכנין: "אנחנו איבדנו את המשחק ולא סכנין זכתה בנקודה. אין מה להסתכל על זה יותר".


ערן לוי. יצטרך להסתדר השבוע ללא דיא סבע (דני מרון)

המשחק ביום ראשון: "זו קבוצה צעירה ומאומנת, די דומה לנו. יהיה משחק טוב ונבוא לנצח כמו בכל משחק. לא נכון לחשוב מי יותר טובה מבינינו, לדעתי הקבוצות של מקומות 3-6 היו נלחמות על מקום אחד בפלייאוף בעונה אחרת כי ברור שהפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים יהיו למעלה. לא ניצחנו את הפועל חיפה בסיבוב הקודם והפכנו לטובים יותר, יש לנו כבוד כי הם לפנינו, זה אומר שהם הרבה יותר טובים מאיתנו. הפועל חיפה זה מקום שאני מכבד, אבל עברתי כבר תשע קבוצות, אז אני אתחיל לעשות כבוד לכל קבוצה? זה לא ייגמר. מפרגן להם, זו קבוצה שיפה לכדורגל".


החזרה מהרחקה
: "קשה לשבת בצד, גם בספסל זה קשה. היפה במכבי נתניה שכולם חושבים שזה רק ערן לוי ודיא סבע, אבל זה רחוק מזה. כיף לראות את זה".


המטרות:
"בוודאות נהיה בפלייאוף, אבל אם נחשוב על רף חדש אז לא נהיה שם. כשנעלה, נוכל להציב רף חדש. כשנהיה שם, נוכל לחשוב על מקום רביעי ועל אירופה, מה שהמאמן יציב. אנחנו מקשיבים לו, לא הוא לנו. אחרי הפלייאוף, כל דבר יהיה בונוס".

מבחינה מקצועית, ויקי כחלון צפוי לחזור להרכב על חשבונו של קובי מור כאשר ההתלבטות היא מי יפתח בצד ימין ומי בשמאל מבין גולדנברג וכחלון. גם לאנדרו ריביירו צפוי להיכנס להרכב במקומו של אלחסן קייטה וכמוהו גם ברנקו ורגוץ' שיפתח במקומו של דין מיימוני שהרשים. ההתלבטות הנוספת היא לגבי חזרתו של עלי מוחמד להרכב. הקשר סבל ביומיים האחרונים מכאבים בקרסול ובקבוצה מתלבטים לגבי שילובו. ערן לוי חוזר מריצוי עונש כרטיסים צהובים ויחליף את דיא סבע המורחק.


עלי מוחמד. הקשר סבל מכאבים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי