בפ"ת כועסים על יפת, גינזבורג סובל רק משריר תפוס בגב

אלון יפת
אלון יפת | דני מרון

המאמן שרון מימר תקף אחרי ה-3:0 בב"ש: "השופטים צריכים לבוא יותר מאוזנים. קל לשרוק נגדנו", השוער נבדק בבית החולים. במועדון הציבו את המקום השביעי כמטרה, אם מימר יעמוד בה הוא צפוי להמשיך

(גודל טקסט)

כעס גדול במכבי פתח תקווה על צוות השיפוט בראשותו של אלון יפת לאחר ההפסד אמש 3:0 להפועל באר שבע, שקבע רשמית כי פ"ת לא תשחק העונה בפלייאוף העליון.

בסיום המשחק גורמים רבים במועדון שוחחו עם השופט אלון יפת וביקשו לקבל הסבר על מספר החלטות שלטענת אנשי פ"ת לא היו צודקות. בפ"ת מדברים על העובדה שהשער הראשון של חנן ממן הובקע מעמדת נבדל (ואף צירפו תמונה המוכיחה זאת), כאשר לאנשי המועדון טענות גם על העובדה שלחובת הקבוצה נשרק פנדל על ידי הקוון, למרות שאלון יפת סימן לכדור קרן. בנוסף, בפ"ת טוענים כי שוער ב"ש גיא חיימוב התקדם כשני מטרים בבעיטת הפנדל של רומריו פירס וכי היה צריך לשרוק לפנדל חוזר.


"אם זה היה הפוך אז לא היו שורקים את כל השריקות שב"ש קיבלו אתמול. הקוון טוען שבגול הראשון היה צריך לתת יתרון להתקפה. אין טעם שנתבכיין ונדבר כי זה לא יעזור" תקף גורם בכיר במועדון.


היה או לא היה נבדל? מכבי פ"ת מאשימה (מסך)

גם המאמן שרון מימר, שבד"כ נמנע מלדבר על שופטים, לא יכול היה שלא להתייחס לכך: "יש דברים שהם מעבר לטעויות שיפוט ויותר קל לעשות נגד קבוצות כמו מכבי פ"ת וקבוצות מהתחתית, שנגד קבוצות גדולות לא עושים. שאלון יפת מחליט לא לשרוק פנדל ופתאום קוונים מתערבים זה דברים שמעצבנים וכשאתה בא עם קבוצה שהיא לא גדולה אז זה מפרק אותך. אנחנו לא באים לבקר את השופטים כי הם יכולים לבקר את עצמם. השופטים צריכים לבוא יותר מאוזנים למשחק. אם שופט שנמצא חמישה מטר מהאירוע שורק לקרן והקוון פתאום נהיה האפיפיור וקורא לו. אם בפנדל של רומריו השוער שלהם יוצא שני מטר קדימה, אני מצפה גם שישרקו לצד השני. זה לא קורה וזו לא פעם ראשונה".

השוער יוסי גינזבורג נטש אמש את המשחק במהלך המחצית השנייה לאחר שסבל ממכה בגב בעקבות נחיתה לא טובה. השוער נלקח בסיום המשחק לביה"ח שם התברר כי הפגיעה לא רצינית והוא סובל משריר תפוס בלבד. בכל אופן, הוא נמצא בספק למחזור הבא. גרגורי טאדה, שלא היה בסגל, סובב את הברך במשחק מול בני יהודה כתוצאה מדריכה על רגלו.

יוסי בניון שהוחלף במחצית ונראה מאוכזב, אך בפ"ת סיפרו כי בניון קיבל את החילוף כמו שצריך. מנור סולומון, אחד שבשבוע שעבר לא אהב שהוחלף, זכה למעין "סדרת חינוך" מהמאמן שרון מימר כאשר לא פתח בהרכב אמש, אך בפ"ת מציינים כי האקט עבד וסולומון היה השחקן הבולט על כר הדשא בשורות פ"ת במחצית השנייה.


קיבל את החילוף בהבנה, למרות הכל. בניון (דני מרון)

מי שחווה יום עמוס אתמול היה המנהל המקצועי של עומר גולן. כזכור, גולן מונה בתחילת השבוע שעבר בצוותא עם ניצן דמארי, למחליפו של אורי אוזן שעזב את תפקידו כמאמן קבוצת הנוער ואמש החל את יומו עם קבוצת הנוער ששיחקה מול הפועל ב"ש וניצחה ובהמשך המשיך לאצטדיון טוטו טרנר.

לאחר ההפסד, בפ"ת הציבו כעת לשחקנים את המקום השביעי כמטרה עד תום העונה. בנוסף, גורם בכיר במועדון סיפר כי במידה והקבוצה תסיים במקום השביעי בטבלה או אפילו בשמיני תוך הצגת כדורגל טוב, המאמן שרון מימר צפוי להמשיך בתפקידו. "החיבור עם שרון כאן הוא טוב, אבל צריך לשפוט את העניינים בתום העונה".

כפי שפרסמנו, בקבוצה ינסו לשלב עד תום העונה ככל היותר את החלוץ תאי בריבו (שזכה לדקות אמש) וגם את מוחמד סרסור, אך זה יקרה רק לאחר שהקבוצה תבטיח סופית את הישארותה בליגה. "ברגע שנגיע ל-35 נקודות, שזה מספר הנקודות שצריך בשביל להישאר סופית בליגה, נוכל לתת גם להם לשחק".

לידור כהן המאוכזב סיכם: "אני חושב שעד הגול הראשון שלהם, ב"ש לא הגיעו למצבים והיו לנו שתיים-שלוש דקות של חוסר ריכוז שקיבלנו שני שערים. את המחצית השנייה פתחנו עם שער ואיבדנו את המשחק מהר. מול ב"ש קשה מאוד לחזור. לכל אחד יש עוד מטרות קבוצתיות ומטרות אישיות במשחקים שנותרו, אז כל אחד צריך לתת את ה-100% שלו. לא נבוא להעביר את הזמן".


גינזבורג נחת לא טוב ונטש, גיגי ישוב להרכב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי