קורצקי: כמו וואקמה, מוחמד עלי קמארה הוא הדבר הבא

מוחמד עלי קמארה
מוחמד עלי קמארה | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה ל-103FM אחרי ה-0:1 המדהים על מכבי ת"א: "לא תיכננו לקחת נקודות ממכבי". השחקנים טענו: "האמנו שננצח אותם"

(גודל טקסט)

סוף השבוע המוצלח של הפועל רעננה החל בשבת בבוקר בניצחון קבוצת הנוער של המועדון על מכבי תל אביב 0:1. שחקני הקבוצה הבוגרת היו נחושים לבצע את אותו הדבר למאמן ג'ורדי קרויף ושחקניו, אכן עשו כך ושחקנים בקבוצה סיפרו כי כבר בחדר ההלבשה הייתה אווירה של "את המשחק הזה אנחנו מנצחים".

היה זה ניצחון ראשון להפועל רעננה באצטדיון בנתניה לאחר יותר משנה, אולם מכיוון שהיה זה משחק חוץ הם נותרו ללא ניצחון בית העונה ושחקן בקבוצה אמר על כך: "ניצחנו כקבוצה אורחת ולכן נמתין למשחק במחזור הקרוב מול אשדוד, כדי שזה יהיה רשמי שיש לנו ניצחון בנתניה בתקווה שאכן ננצח".

בסיום המשחק המאמן מנחם קורצקי נזכר במשחק בסיבוב הראשון בו הפסידה קבוצתו 1:0 למכבי ת"א: "גם במשחק הראשון היינו שווים ניצחון ואני מרגיש את הקבוצה שלי. הפועל רעננה שווה ליגת העל ואנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. גם כשהפסדנו או סיימנו בתיקו היינו יכולים לנצח. לא רחוק היום שנדע לצאת מהתחתית. שחקני הרכש החדשים שהגיעו בינואר משתלבים ואני שמח על כך ולאורך הזמן כל הקבוצה עוברת תקופת בגרות. לניצחון יהיה המשך, כי אני מרגיש התקדמות וביטחון בקבוצה".


קורצקי. "לא רחוק היום שנדע לצאת מהתחתית" (עדי אבישי)

מטרות להמשך העונה: "המטרות ברורות. המשחק הבא בליגה הוא נגד מ.ס. אשדוד, הנאבקת כמונו על הבריחה מהקו האדום, וכבר לאחריו משחק נוסף נגד אשדוד על הזכות לעלות לשלב חצי גמר גביע המדינה".

השוער מבוליביה גיירמו ויסקארה הוסיף: "ניצחון גדול של כל השחקנים. אני מאושר שניצחנו מועדון כזה, חבריי סיפרו לי מי היא מכבי תל אביב. הבאנו את הכל למגרש וידענו להתחבר. המשימות להמשך העונה ברורות לנו גם בליגה וגם במשחק הגביע, מפעל בו אנחנו נמצאים בשלבים גבוהים. אני שמח שהגעתי להפועל רעננה ולישראל. התאקלמתי היטב וכול השחקנים מבוליביה ששיחקו בעבר במכבי נתניה ובמכבי תל אביב המליצו לי בחום להגיע לישראל – אני מאושר כאן. יש לי חוזה לעונה נוספת מעבר לעונה הנוכחית".

רועי זיקרי כבש את שער הניצחון ובעונה הבאה ישחק בליגת העל אם הפועל תל אביב תעפיל, מכיוון ששם הוא חתום לעונה הבאה: "אני נכנס לכושר ועשיתי טוב את המעבר מהליגה הלאומית לליגת העל. כבר יש לי שני שערים. עושה את הכל כדי שרעננה תמשיך בליגת העל".


זיקרי. השתלב במהרה בליגת העל (עדי אבישי)

מאוחר יותר סיפר קורצקי בראיון ל-103FM: "למען האמת לא תיכננו לקחת נקודות מול מכבי ת"א, הפסדנו נקודות מול הפועל עכו והגיעו לנו שתי נקודות נוספות מול הפועל חיפה ואני שמח שהחזרנו אותן במהירות".

על מוחמד עלי קמארה: "כמו שראיתי את וואקמה ומיד אמרתי שהוא יצליח באחת הקבוצות הגדולות, גם על מוחמד אני אומר שהוא הולך להיות הדבר הבא".

מוחמד עלי קמארה. הדבר הבא (עדי אבישי)
מוחמד עלי קמארה. הדבר הבא (עדי אבישי)

ההבדלים מול מכבי חיפה: "אני לא לוקח אותם כפקטור בירידה, נכון שאנחנו רוצים לגרור כמה שיותר קבוצות למאבקי הירידה, אבל אנחנו מתרכזים בלברוח משם. לאף אחת מהקבוצות לא יהיה קל, אני לא יודע איך הן יתמודדו עם הלחץ".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי