מחמוד קנדיל: העצירה מול רועי קהת החדירה לי ביטחון

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | לירון מולדובן

שוער בני סכנין זכה למחמאות מחבריו ("אולי משחקו הטוב בקריירה") והודה אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה: "בנין רצה שנשחק כדורגל התקפי כבר מהיום הראשון". שלומי אזולאי: "הרגשתי שאני נהנה מכדורגל"

(גודל טקסט)

הרבה זמן חיכו בבני סכנין לשמחה רבתית, וזה קרה דווקא מול מכבי חיפה בעכו הודות ל-0:1 משער של שלומי אזולאי. זה היה הניצחון הראשון תחת טל בנין ולא פחות מזה, הקבוצה שוב הפגינה משחק איכותי בעיקר במחצית הראשונה.

בנין זכה ללא מעט מחמאות מראשי המועדון וגם מאוהדי הקבוצה על כך שבחר לעלות עם מערך התקפי שכלל את שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי, יובל אבידור וגו'רדן פושה. "מהיום הראשון בנין בחר לשנות שיטה לחלוטין ובעיקר לשנות גישה. הכדורגל נקבע על פי התוצאות והפעם בנין יכול לצאת מרווח", אמרו בהנהלת סכנין לאחר המשחק והוסיפו: "הבאנו את בנין לעונה וחצי, בעיקר בשביל לבנות את העונה הבאה – שם יהיה המבחן הגדול שלנו".

מי שעוד זכה למחמאות היה השוער מחמוד קנדיל שהפגין מחצית שנייה נהדרת בה הציל ארבע פעמים את קבוצתו מספיגה ועל פי אנשי סכנין הציג את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה. קנדיל עצמו אמר לאחר המשחק: "אלו שלוש נקודות חשובות לנו וזה בא לנו בזמן. התיקו מול נתניה בשבוע שעבר הביא לתפנית והביא לנו ביטחון להמשך העונה. ההצלה מול קהת הביא לי כוח מיוחד ואמרתי לעצמי שלא יכניעו אותי. אני מאוכזב שספגנו הרבה שערים העונה בניגוד לשנה שעברה ובמשחק הזה הצלחנו לשמור על רשת נקייה לאחר 14 משחקים ברציפות בהם ספגנו שער".


קנדיל. אולי משחקו הטוב בקריירה (מאור אלקסלסי)

השוער גם התייחס לשינויים שעברה הקבוצה ולאכזבה מהעונה: "שמנו לעצמנו מטרה להגיע לפלייאוף עליון אבל התוכניות השתבשו לנו והידרדרנו לחלק התחתון. בנין רצה לשחק כדורגל התקפי כבר מהיום הראשון וזה לא מאפיין אותנו והחיבור לקח זמן ונפגענו בתוצאות. אני שמח שניצחנו כי מגיע לקהל שלנו לשמוח".

ההפתעה הגדולה סביב המשחק הייתה אי הכללתו בסגל של הבלם סארי פלאח והושבתו של הקפטן חאלד חלאיילה על הספסל. בנין הסביר בסיום כי שתי ההחלטות היו החלטות מקצועיות ומדובר בתחרות שנוצרה בקבוצה לאחר החיזוק בחודש ינואר. החלוץ עידן שמש חלה לפני המשחק ולכן לא היה בסגל.

בהמשך התראיין כובש שער הניצחון שלומי אזולאי לתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "שמחתי לא בגלל מכבי חיפה, אלא בגלל שהרבה זמן לא שיחקתי וגם בגלל שעלינו ליתרון אחרי הרבה זמן ללא ניצחון. עלינו עם הרבה שחקנים קדימה והם היו חשופים ולא מוכנים לזה. אם היינו מרוכזים היינו שמים את השני והשלישי. בדרך כלל מול קבוצות כמו מכבי חיפה באים ומסתגרים, וזה לא קרה".


אחד חוגג והשני כואב. שלומי אזולאיX2 (מאור אלקסלסי)

החולשה של מכבי חיפה: "הרגשתי במחצית הראשונה שאני נהנה מכדורגל. יצאנו קדימה והיינו חדים. חיפה חזרו למשחק בחצי השני רק בגללנו, בגלל שהלכנו אחורה. עם כמה שמספידים אותם יש להם שחקנים איכותיים. כשאני הייתי שם לא היו שם הרבה בעיות".

השינוי שהביא טל בנין: "הוא לא קיבל אדמה חרוכה. לא היינו מקום אחרון, אני לא יודע אם לא היינו בכושר. בשלב כזה של העונה אין כזה דבר. העצימות של האימונים התגברה מאז שהוא הגיע".

פתיחת העונה החלשה: "מספר הנקודות שלנו היה זהה לשנים שעברו, אבל השנה היה הבדל שהפועל חיפה ומכבי נתניה צברו נקודות בצורה מצוינת וזה מה שעשה את ההבדל. אם זה לא היה קורה יכול להיות שהיינו בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי