דגו: יש לנו בעיה בהתקפה, הגול שלהם הגיע משום מקום

מסאי דגו
מסאי דגו | אודי ציטיאט

מאמן הפועל אשקלון הפסיד 1:0 בקריית שמונה בבכורה שלו על הקווים, אך הבהיר: "מאמין גדול בשחקנים שיש כאן". סילבס: "היה קשה, כמו לידה. תחושת הקלה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"הבעיה שלנו היא התקפית", הסביר מסאיי דגו המאוכזב אחרי שהפסיד 1:0 לקריית שמונה בהופעת הבכורה של כמאמן הפועל אשקלון והתרחק מהמקום שמוביל לחוף מבטחים. "מבחינה הגנתית עמדנו טוב והקשנו על קריית שמונה. אני מאמין גדול בשחקנים שיש כאן, אחרת לא הייתי מגיע. הגול הזה הגיע משום מקום. אנחנו נמשיך לעבוד קשה והפנים כבר למשחק הבא".

על כך שקבוצתו רחוקה כבר ארבע נקודות מהמקום שמוביל להישארות בליגת העל: "אני מקווה שעד הפלייאוף התחתון ניקח עוד נקודות כדי שהקבוצות שלמעלה לא יברחו לנו. כל קבוצה היא קשה בליגה הזו. אני מאמין שאפשר לעשות את העבודה. יש עוד 30 נקודות בקופה ואם נדע לקחת נקודות בבית יהיה בסדר".

חיים סילבס, ששמר על סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף העליון, סיכם: "היה קשה, כמו לידה. זה די צפוי שאחרי שני משחקים, בעיקר המשחק האחרון שהשאיר טעם גרוע וסחבנו אותו איתנו כל השבוע, שיחקנו די טוב ויצרנו מספיק מצבים כדי לנצח. מצד שני היינו יכולים גם להפסיד. היה לנו שבוע לא קל, צריך להגיד את זה. יש לי תחושת הקלה".


נושם לרווחה. חיים סילבס (ערן לוף)

המטרות: "כל הזמן מסמנים מטרות רחוקות, אבל אנחנו צריכים לעבוד ממשחק למשחק ולדאוג שבמשחקים שמגיע לנו נצא עם נקודות. יש לנו משחקים חיים ונושמים בתקופה הקרובה. אפשר לסמוך עלינו, גם אם לא עמדנו במטרה הראשונית שהצבנו לעצמנו".

על כובש שער הניצחון רדיבוייביץ': "זו דינמיקה של כדורגל. לפעמים המאמן קופץ למסקנות מהר מדי, לפעמים לשחקנים לוקח זמן להיכנס לעניינים. עוד יהיו שינויים. מה שחשוב זה שכבר הרבה זמן קריית שמונה היא קבוצה דומיננטית ויש דרך, והרבה פעמים העונה לא באנו על שכרנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי