מכבי חיפה עוקבת אחרי מעמדו של אופיר דוידזאדה

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | עדי אבישי

הירוקים שוקלים לצרף מגן ישראלי בכיר לקראת העונה הבאה, טוואטחה מעוניין להישאר בחו"ל. גם שמו של אלמוג כהן עלה, אך סכומי הכסף הגבוהים הסובבים את מעברו צפויים למנוע את המהלך

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (ראשון) אימון שחרור בלבד לאחר ההפסד מול בני סכנין וכבר בשלישי תתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. במועדון אומנם נשמו לרווחה מההפסד של הפועל אשקלון שהשאיר את הפער מהקו האדום על שמונה נקודות, כאשר לקבוצה מצפים כעת שלושה משחקים משמעותיים: מכבי נתניה בליגה, ודרבי כפול – בגביע ולאחר מכן גם בליגה.

המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרט רוטן הגיעו לסמי עופר וצפו במשחק בין שתי היריבות בשבועיים הקרובים. בקבוצה מקווים כי החלוץ עומר דמארי שנעדר מהמשחק בשבת יוכל לחזור לסגל הקבוצה ויהיה כשיר גם למשחקי הדרבי. במועדון התאכזבו מהמשחק החלש של החלוצים מוחמד עוואד וסטפנוס אתנסיאדיס, כשהיעדרותו של עומר דמארי הייתה מורגשת. הצוות ההולנדי לא שוחח עם השחקנים לאחר ההפסד, אך רוטן צפוי לערוך אסיפה בימים הקרובים. בחיפה מתקשים למצוא פתרון להבדלים המשמעותיים ביכולת בין שתי המחציות.

במקביל בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה ומבינים כי רביעיית ההגנה צריכה לעבור שינוי. בחיפה אומנם בודקים אופציות בחו"ל, אך גם מעוניינים להביא ישראלים בכירים. אחד השמות שעלה הוא המגן אופיר דוידזאדה. האחרון היה מבוקש בכרמל גם בקיץ האחרון, אך לבסוף בחר לחתום במכבי תל אביב.

הירוקים אומנם היו רוצים להחזיר את המגן טאלב טוואטחה, אך נכון לעכשיו האחרון מעדיף להישאר בחו"ל ובמועדון לא מתכוונים להוציא סכומים גבוהים עבור רכישתו. לפיכך, אם גנט הבלגית, אליה שייך דוידזאדה, תסכים להשאיל את המגן גם בעונה הבאה, ינסו בחיפה לצרפו. גם שמו של הקשר אלמוג כהן עלה במועדון, אך גם במקרה שלו הסכומים הגבוהים סביב המעבר שלו צפויים למנוע את המהלך.

אופיר דוידזאדה. מכבי חיפה עוקבת (עדי אבישי)
אופיר דוידזאדה. מכבי חיפה עוקבת (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי