גורם בהפועל אשקלון: אין לנו גרם של מזל, נצטרך נס כדי לשרוד

מסאי דגו
מסאי דגו | אודי ציטיאט

בקבוצה מהדרום מתחילים להבין לאחר ה-1:0 לעירוני ק"ש בבכורה של מסאיי דגו כמאמן: "שום דבר לנו לא הולך לנו, קבוצות מולנו מבקיעות מכלום. חייבים לנצח בכוח". אבי מלכה נפצע וייעדר מול סכנין. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ממשיכה בהתדרדרות שלה בתחתית הטבלה ואמש (ראשון) רשמה הקבוצה הפסד שישי ברציפות, הפעם 1:0 לעירוני קריית שמונה. בעקבות צבירת הנקודות של הקבוצות האחרות בתחתית, אשקלון רחוקה כעת ארבע נקודות ממ.ס אשדוד וחמש נקודות מהפועל רעננה, ששתיהן ניצחו בשבת.

גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "כמו שזה נראה עכשיו נצטרך נס כדי לשרוד. כבר הרבה זמן ששום דבר לא הולך. אין לנו גרם של מזל ומנגד הקבוצות מולנו מבקיעות מכלום. נהיה חייבים להתחיל לצבור נקודות. המשחק מול סכנין הוא משחק שחובה לנצח, בעיקר כי בשבת רעננה ואשדוד נפגשות ולפחות אחת מהן תאבד נקודות. ניצחון יכול להחזיר לשחקנים את הביטחון והאמונה בעצמם. אבל אנחנו חייבים להסתכל קודם כל על עצמנו ולהתחיל לנצח משחקים בכוח".

וכאילו לא היו חסרות צרות במועדון הדרומי, המאמן הטרי מסאי דגו, שערך אתמול הופעת בכורה על הקווים, יצטרך לשבור את הראש לקראת משחק הבית נגד סכנין בעקבות היעדרותם של צמד הבלמים הפותחים שלו. ברניסלב יובאנוביץ' סובל עדיין מקרע בשריר הירך האחורי ואבי מלכה נפצע אתמול, ובנוסף ירצה בשבת עונש הרחקה בגין צהובים. מי שצפויים לפתוח בחלק האחורי הם טל מכלוף ומילאן סמיליאניץ', שנכנס אתמול כמחליף בדקה ה-33 ותורגל כבלם עד סיום המשחק.

מסאי דגו. יצטרך לאלתר בחלק האחורי (אודי ציטיאט)מסאי דגו. יצטרך לאלתר בחלק האחורי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי