מנכ"ל עכו התפטר, גורם: סטנצ'ו יישאר רק אם יפקיד 1.4 מיליון שקל

דניאל סטנצ'יו
דניאל סטנצ'יו | טוויטר

משולם, שהיה בחילוקי דעות עם סטנצ'ו בתקופה האחרונה, הודיע לאנשי המועדון על סיום תפקידו. הרומני עשוי לעזוב בסיום העונה: "זאת החלטה אך ורק שלו". התקבלה החלטה לרכוש את כרטיסו של קניקובסקי ממכבי ת"א

(גודל טקסט)

הפועל עכו מדורגת במקום האחרון ותצטרך נס בכדי להישאר בליגת העל. לאחר יומיים של חופש בעקבות ההפסד הדרמטי למ.ס אשדוד יחזרו הבוקר (שלישי) השחקנים לאימונים ויחלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שני. הקפטן גל שיש ייעדר מהמשחק בגלל צהובים.

בינתיים במועדון עוסקים בבעיות הניהוליות ובעתיד הקבוצה והשאלה המסקרנת האם זה יקרה תחת המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו. בתחילת העונה חתמה העמותה שניהלה את הקבוצה הסכם על שיתוף פעולה עם העמותה של הרומני אך בהתאחדות סירבו לקבל זאת וביקשו לפתוח בתהליך העברת הזכויות לסטנצ'ו. לפני כחודש החליטו גורמים בהתאחדות כי העמותה תעבור לבעלותו של סטנצ'ו רק בתנאי שהאחרון ימלא את כל המסמכים הנדרשים ויעביר אותם תוך שהוא מפקיד 1.4 מיליון שקלים.

הדד ליין הסופי היה השבוע ונכון לכרגע סטנצ'ו טרם העביר את הסכום הנדרש. "אם סטנצ'ו רוצה להמשיך במועדון ולהפוך לבעלים, הוא יצטרך להעביר את הסכום ואם לא כנראה הוא יעזוב בסיום העונה", אמרו במועדון והוסיפו: "זאת החלטה אך ורק שלו".

לאחרונה התגלעו לא מעט חילוקי דעות בין הרומני לבין מנכ"ל הקבוצה יניב משולם. בכל מקרה במועדון הבהירו כי גם אם סטנצ'ו יבחר לעזוב אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, תמשיך העמותה שמנהלת כיום את הקבוצה את פעילותה תחת התמיכה של העירייה.

בתוך כך משולם הודיע על סיום תפקידו: "שמחתי להיות חלק מהפועל עכו במהלך החודשים האחרונים. כשהגעתי לכאן, מצאתי מועדון שהתברך באנשים טובים, מקצועיים ונעימים. האמנתי שיחדיו נצליח להשריש בעכו גישה ניהולית וכלכלית, שתשרת את המועדון ותעניק לו את היציבות לה היה זקוק – ואני מאמין שמי שיבוא אחריי יידע להמשיך את הבסיס אותו הקמנו בעבודת צוות משותפת. אני גאה בעיקר בהתנהלות הכספית, שבה הצלחנו להביא את המועדון מגרעון לעודף, הדבר מראה כי המועדון מתנהל בצורה תקינה, שקופה ויעילה. השינוי ניכר גם בצד הניהולי והמקצועי במחלקת הנוער של המועדון. אני מודה לאנשי עכו על תקופה טובה, אולי קצת פחות על המגרש, אך כולי תקווה כי המועדון יצליח לעמוד ביעד שהצבנו בתחילת העונה: הישארות בליגת העל".

דניאל סטנצ'ו. ספק אם יישאר (טוויטר)
דניאל סטנצ'ו. ספק אם יישאר (טוויטר)

בנוסף, אמש התקיימה ישיבה של עמותת הפועל עכו ובה התקבלו פה אחד שלוש החלטות: 1. מימוש האופציה לרכישת גבי קניקובסקי ממכבי תל אביב בסך של 350,000 שקל. 2. השארת המאמן איציק טוויזר והצוות שעובד תחתיו עד לסיום העונה. 3. הקמת מגרש סינטטי גדול ומורשה למשחקי ליגה באצטדיון נפוליון. מתקן זה ישמש את מחלקת הנוער.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי