אזולאי: ההפסד לסכנין היה מתסכל, אנחנו ערים למצב

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מכבי חיפה, אתר רשמי

קשר מכבי חיפה אמר לאתר הרשמי: "חייבים את הקהל איתנו מול מכבי נתניה". בוקולי לא ימשיך בתפקיד הסקאוט בעונה הבאה, יעבור למחלקת הנוער. בקבוצה מקווים שדמארי יהיה כשיר לשבת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. במועדון שררה אווירה לא פשוטה ביומיים הראשונים לאחר ההפסד מול בני סכנין והמאמן פרד רוטן בחר שלא לשוחח עם השחקנים.

המאמן צפוי לערוך אסיפה בימים הקרובים ויבהיר לשחקנים כי ההבדל המשמעותי בין שתי המחציות לא מתקבל על הדעת. רוטן והמנהל הטכני מו אלאך נכחו ביום ראשון במשחק בין מכבי נתניה להפועל חיפה, שתי היריבות הבאות של הירוקים.

בקבוצה מקווים כי החלוץ עומר דמארי שנעדר מהמשחק בשבת יוכל לחזור לסגל הקבוצה ויהיה כשיר גם למשחקי הדרבי. במועדון התאכזבו מהמשחק החלש של החלוצים מוחמד עוואד וסטפנוס אתנסיאדיס, כשהיעדרותו של עומר דמארי הייתה מורגשת. "ניצחון על מכבי נתניה יביא לנו ביטחון לקראת הגביע. אנחנו רוצים לעשות עוד ניצחון ביתי אל מול הקהל שלנו שיקבל את הדרייב לקראת המשחק בגביע, אמרו במועדון.

הקשר שלומי אזולאי אמר לאתר הרשמי: "המשחק בשבת מול סכנין היה מתסכל מאוד. המחצית השנייה הייתה בשליטה מלאה שלנו ולא הצלחנו לתרגם את זה לנקודות. זה כואב, כי כל נקודה חשובה לנו בייחוד בעת הזו. אנחנו ערים למצב ויודעים שלהתעסק באכזבה וסיכומים זה לא הזמן, אנחנו צריכים נקודות".

המשחק מול מכבי נתניה: "משחק חשוב. אנחנו ערים למצב ולסיטואציה. חשוב שניקח את הדברים הטובים מהמחצית השנייה מול סכנין. אני מאמין שעם נחישות, הקרבה ובעיקר ריכוז שהיה חסר לנו בשבת נשאיר את הנקודות בסמי עופר. מכבי נתניה היא קבוצה מצוינת, שעושה עונה טובה. עבורנו מדובר במשחק חשוב מאוד. אומנם כל משחק חשוב, אבל זה משחק שיהיו לו השלכות להמשך הליגה וגם לגביע, לכן אנחנו חייבים את הקהל איתנו במשחק הזה".

במועדון ממשיכים לקבל החלטות ניהוליות לעונה הבאה ואחת מהן קשורה לשחקן העבר גוסטבו בוקולי. הברזילאי שפרש ממשחק פעיל לפני שנתיים וחצי לא צפוי להמשיך בתפקידו כסקאוט של הקבוצה הבוגרת, אלא ישמש בתפקיד משמעותי במחלקת הנוער. אלאך מתכוון לבצע שינוי במערך הסקאוטינג לקראת העונה הבאה ועל פי המתווה נראה כי קשר העבר לא יהיה חלק ממערך זה.

מו אלאך. מבצע שינויים נרחבים (ערן לוף)
מו אלאך. מבצע שינויים נרחבים (ערן לוף)

בוקולי זוכה להערכה רבה מצד הנהלת המועדון ולאחרונה אף משמש כמאמן קבוצת הנוער, והוא צפוי להמשיך לקדם את הדור הצעיר. בקבוצה טרם החליטו אם בוקולי יישאר כמאמן קבוצת הנוער, אך אמרו: "לגוסטבו יש הרבה ידע וניסיון לתרום לדור הצעיר שלנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי