אחרי שלושה חודשים וחצי: עומר אצילי ערך אימון

דור מיכה
דור מיכה | דני מרון

הקשר החלים והתאמן עם חבריו לקראת המשחק בשבת (20:30, ספורט2) מול הפועל חיפה. קרויף שוקל שינוי מערך לקראת המפגש מול קלינגר. בקבוצה תוהים: "למה קאניוק לא קיבל דקה". ייני סובל מכאבים

(גודל טקסט)

עומר אצילי ערך הערב (שלישי) אימון ראשון עם חבריו מאז נפצע (שבר בכף רגלו) במשחק מול הפועל רעננה בתחילת נובמבר. הקשר שפתח את העונה בסערה (חמישה שערי ליגה) הושבת למעשה יותר משלושה חודשים והחמיץ סיבוב משחקים מלא בליגה.

הקשר עבר תהליך החלמה ממושך והערב כאמור כבר התאמן לצד חבריו הצהובים לקראת המשחק הגורלי בשבת (20:30, שידורישיר בספורט2) מול הפועל חיפה, אך הוא כמובן לא יהיה בסגל למשחק והוא צפוי לשוב לשחק בשבועות הקרובים.

אחרי ההפסד להפועל רעננה והניצחונות של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים שהורידו אותה למקום השלישי בטבלה, במכבי תל אביב מבינים את החשיבות הגדולה של המשחק ואת העובדה שהפסד יוריד את הצהובים עד למקום הרביעי בטבלה.


אצילי במהלך האימון. חדשות טובות לצהובים (מכבי תל אביב)

עוזר המאמן קרלוס גרסיה צפה בסמי עופר בניצחון של האדומים מהכרמל על מכבי נתניה, ונבחנת אפשרות לשנות את המערך ולהוריד לספסל מספר שחקנים שמגלים יכולת חלשה במשחקים האחרונים. דור פרץ שהצטיין בתקופה האחרונה בעמדת הקשר האחורי עשוי לעבור לעמדת הבלם הימני כפי שעשה בהצלחה מול הפועל באר שבע ובמחצית השנייה מול הפועל רעננה. דור מיכה ישחק מתחת לחלוצים ואבי ריקן ישוב  להרכב ויפתח במרכז המגרש.

בקבוצה תוהים מדוע לנוכח היכולת החלשה של מחלק השחקנים, חוסה רודריגס לא מקבל הזדמנות נוספת ולמה גידי קאניוק, השחקן היחיד שהגיע בינואר, לא זכה אפילו לדקת משחק אחת מאז הגיע.

כפי שכתבנו אמש (שני), הצהובים מצפים לחזרה של אלי דסה ואייל גולסה ויודעים שהקבוצה משחקת פחות טוב בלעדיהם. המגן יהיה כשיר למשחק בשבת, בעוד שהקשר החל להתאמן, אך לא באופן מלא וההחלטה לגבי תתקבל באימון המסכם ביום שישי. בקבוצה לא יזרזו את ההחלמה של גולסה מחשש לפציעה חוזרת ויחזירו אותו לסגל בתיאום מלא עם הצוות הרפואי. בנוגע לשרן ייני, הקפטן אינו מתאמן כבר שבועיים חצי מאז המכה שספג מתחת לברך מול הפועל באר שבע והוא סובל מכאבים. נכון לרגע זה ייני מתאמן לבד עם אנשי הצוות הרפואי והוא אינו צפוי להיות כשיר. 

גידי קאניוק. לא קיבל אפילו דקה אחת (דני מרון)
גידי קאניוק. לא קיבל אפילו דקה אחת (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי