יניב משולם: סטנצ'יו אמר לאנשים לבחור צד, אני או הוא

בן רייכרט
בן רייכרט | אתר רשמי

המנכ"ל המתפטר דיבר על הסיבות לעזיבתו והבהיר כי בכל מקרה היה עוזב את הפועל עכו בסיום העונה: "הוא לא הבין שהתפקיד שלו מקצועי בלבד". סיסוקו יחזור להרכב מול מכבי פתח תקווה

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל עכו. אם לא די באכזבה הקשה בעקבות ההפסד הדרמטי מול מועדון ספורט אשדוד, אתמול הגיעה גם הודעת ההתפטרות של המנכ"ל יניב משולם.

משולם, שהגיע לקבוצה רגע לפני פתיחת העונה, ידע לסגור משמעותית את הגירעון של הקבוצה ואף לבנות תקציב נכון בכדי שהקבוצה אף תתחזק במהלך חודש ינואר ותישאר תחת תקציב ראוי לסיים את העונה.

הבוקר סיפק משולם מניע נוסף לעזיבתו: "לא הסתדרתי עם דניאל סטנצ'יו. הוא לא הבין שהתפקיד שלו זה רק מנהל מקצועי והוא לא צריך להתערב בניהול. אם יש תקציב מסוים וצריך לחרוג ממנו אז צריך להביא אישור מסודר. הגיע מצב שזה או אני נשאר או הוא ובחרתי ללכת בעצמי. השארתי מועדון שיכול לסחוב כלכלית וניהולית עד לסיום העונה. המטרה היא להישאר בליגה והוא כמנהל מקצועי חשוב יותר במצב הזה".

"כבר הרבה זמן שהוא עושה פרצופים ואף אמר לאנשים שיבחרו באיזה צד הם, שלי או שלו." הוסיף המנכ"ל היוצא. "היו לו עוד בעיות בהתנהלות המקצועית אבל זה לא היה התפקיד שלי להתערב בזה. אף אחד בעכו לא ניסה לשכנע אותי להישאר וזאת הייתה החלטה חד משמעית. בכל מקרה הייתי עוזב בטוח בסיום העונה ואין סיכוי שאחזור לשם בעיקר בגלל השכר הגבוה שלי אז לא הייתי מצפונית מוכן להמשיך שחלק גדול מהתקציב יהיה השכר שלי. עשינו שינויים במחלקת הנוער ואני מקווה שהם יידעו להמשיך ולשנות".

על רקע התפטרותו של משולם, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שני. גל שיש ייעדר בגלל צהובים ואת מקומו צפוי לתפוס הבלם מחמדו סיסוקו שחזר לכשירות מלאה.

גל שיש. לא ישחק בגלל צהובים (ערן לוף)גל שיש. לא ישחק בגלל צהובים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי