"סארי פלאח יסיים את העונה בסכנין ורק אז יקבל החלטה"

סארי פלאח ומוחמד שכר
סארי פלאח ומוחמד שכר | יוני אריאלי

בלם בני סכנין הופתע למצוא את עצמו מחוץ לסגל במשחק האחרון, ולא ברור אם ישחק נגד אשקלון בשבת. "סארי הוא מנהיג" אמרו במועדון. עותמאן ושמש צפויים לחזור לאימונים

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של בני סכנין על מכבי חיפה בשבת, שהיה הראשון תחת טל בנין כמאמן, מצפה לה משימה לא פשוטה מול הפועל אשקלון בחוץ. במועדון יודעים כי ניצחון נוסף ישאיר את הקבוצה באופן כמעט סופי בליגה ואילו הפסד יסבך אותה שוב במאבקי התחתית. המגן עלי עותמאן והחלוץ עידן שמש, שהיו חולים בתחילת השבוע, צפויים לחזור לאימונים ולרשות בנין אמור לעמוד סגל מלא לקראת השבת הקרובה.

ההחלטה של המאמן להשאיר את סארי פלאח מחוץ לסגל נגד חיפה הפתיעה רבים במועדון בשל העובדה כי מדובר באחד השחקנים הטובים והיציבים של סכנין בשנים האחרונות. "פרט למשחק המצוין שלו, סארי הוא גם מנהיג", אמר אחד השחקנים. פלאח מסיים חוזה בסוף העונה וטרם החל בשיחות עם ראשי הקבוצה לגבי הארכת חוזהו. בסביבתו של הבלם סיפרו כי הוא מתכוון להמתין עם ההחלטה עד לסיום העונה ולראות את ההתפתחויות המקצועיות תחת בנין. "קבוצות רבות חושקות בו אבל סארי יסיים את העונה בסכנין ורק אז יקבל החלטה לגבי עתידו", אמרו מקורביו של השחקן.

הבלם הברזילאי וונדרסון והקשר סגס תאמבי, שמסיימים חוזה בקיץ, טרם התחילו בשיחות עם הנהלת הקבוצה בקשר לעתידם בעונה הבאה. 

עלי עותמאן. ישחק כבר בשבת? (ערן לוף)עלי עותמאן. ישחק כבר בשבת? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי